  • Data: 2009-05-17 21:05:19
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:4513cb77-d6d8-4898-89e3-77fb2eccee57@o30g2000vb
    c.googlegroups.com

    > Ale przeciez nikt nikomu nie kaze jechac w ciemno! Ofert pracy "na
    > zachodzie" mozna szukac w internecie (moze wlasnie to robia
    > nowoprzyjeci pracownicy bankow w godzinach pracy?? :) ), wstepne
    > interview mozna zaliczyc przez telefon etc.

    Może problem polega na tym, że wiele ludzi boi się zaryzykować. Powiem ci
    szczerze, że ja te osoby rozumiem. Zapytasz dlaczego? A no dlatego, że gdy
    by ktoś kilkanaście lat temu nie podał mi ręki i nie poprowadził jak ślepca
    do tego lepszego życia (znalazł pracę, zapewnił tanie mieszkanie za granicą
    itp.) to sam bym nie wyjechał z banalnej przyczyny - strach przed nieznanym.
    Niekiedy o pewnych rzeczach łatwiej powiedzieć niż je zrobić i chyba tak też
    jest z tymi wyjazdami...

    > Argument przewidzialem :) Dlatego: "bezdzietna i z wyksztalceniem".

    A są jeszcze takie? :)

    > Kanada i Australia chyba nadal maja otwarte drzwi :)

    Chwilowo w Polsce. A mój drugi, prawdziwy dom... żal to mówić ale to raczej
    Niemcy niż Polska. A Kanada i kraj kangurów - bardzo chętnie ale tylko
    turystycznie :)