  • Data: 2009-05-17 20:15:29
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:11cf3a60-7514-42bc-89f7-d08f33a646e2@t11g2000vb
    c.googlegroups.com

    > No, panowie, zdecydujcie sie. Bo zaczynam miec wrazenie, ze ktos mi tu
    > "ciagnie moja noge" ;)

    Nie jest tak kolorowo jak moglo by sie wydawac z opisu "zarobków" jakie
    przedstawil jeden z poprzedników :)

    > Wynajete mieszkania i chudy twarozek na obiad, a z drugiej strony
    > fury, skory i komory oraz egzotyczne wakacje.

    W naszym spoleczenstwie to chyba norma. Ot co po prostu nie ma u nas klasy
    sredniej. Sa bogaci i biedni. A klasa srednia dopiero raczkuje.

    > Polska to jednak nie Indie i jestem przekonany, ze jednak nie jest tak ze
    10% spoleczenstwa
    > zyje w luksusach, a pozostale 90% (w tym pracownicy bankow) - w
    > slumsach.

    Indami napewno nie jestesmy ale na tle pozostalych czlonków UE (stara UE)
    wypadamy biednie. Podsumowujac w naszym spoleczenstwie mamy do czynienia z
    b. duzymi róznicami pomiedzy bogatymi i biednymi; tak jak wspomnialem wyzej
    po prostu nie mamy tej klasy sredniej znane np. z krajów zachodnich. Ona u
    nas dopiero powstaje - niestety z trudem. Nie ma jednak co ukrywac, ze na
    tym poletku jeszcze daleka droga przed nami.