  • Data: 2009-05-17 20:59:36
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" news:guptbu$24d$1@news.onet.pl

    > Proszę bardzo : skończysz w Polsce prawo i co z tym zrobisz poza
    > granicami kraju ? Zaczniesz od smażenia frytek :)

    Smutne jest to, że osobiście znam osoby, które zaczynały jeszcze gorzej... -
    zmywak w UK... dopiero potem była praca na "frajerach" i smażenie frytek i
    wszystkie co z ziemniakiem związane - ot taki awans zawodowy.
    Kiedy widzę jak wiele wartościowych i wykształconych ludzi czyści kible,
    myje gary bo w Polsce nie może znaleźć pracy (z powodów jakie wszyscy dobrze
    znamy m. in. protekcja itp.) to aż się we mnie gotuje...