  • Data: 2009-05-17 21:55:16
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:b768ff1a-017b-42be-8079-9e9ad6fdb701@b1g2000vbc
    .googlegroups.com

    > He he he... Coraz bardziej mi sie ta grupa podoba. Na ile zdolalem sie
    > zorientowac, mamy paru prawnikow, paru specow od IT, kilku
    > trudnoklasyfikowalnych humanistow....

    Bardzo proszę nie zapominać o psychologach i pedagogach :)

    > Finansistow i ekonomistow brak, albo siedza cicho i nie chca sie ujawniac.

    > Jedyne zastrzezenie jakie mam, to to ze kobiet jakos niewiele. :)

    Peszy je twoja osoba :)

    > Szczurwa, przesadzasz! Poza tym -- a ten PRESTIZ, panie mecenasie! :)

    W Polsce to tak nie działa. Studia, tytuł, wykształcenie nie daje prestiżu.
    W Polsce jesteś kimś jak porzucisz na ornym polu płóg swój i w waciaku udasz
    się na polityczne salony, na których staniesz się "panem" ze słomą wystającą
    z butów :)