  • Data: 2009-05-17 22:12:39
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st pisze:
    > A! Bo Ty bys chcial "w zawodzie"? No nie, tak dobrze to nie ma.
    > Zazwyczaj to inzynierowie i tlumacze maja taki luksus. Co jednak wcale
    > nie znaczy, ze musisz zaczynac od smazenia frytek lub zbierania wozkow
    > przed supermarketem.

    Ale mi się osobiście nie opłaca wyjeżdżać. Nie zarabiam 1500
    PLN/miesiąc, nie mam kredytów ani zobowiązań. Perspektywy za to jak
    najbardziej (na lepszą przyszłość, nie na kredyty :D ).

    > Ja "od zawsze" (czyli od ukonczenia studiow) pracuje w dosc waskiej
    > specjalizacji finansowej i zdarzylo mi sie juz pracowac z geografem,
    > absolwentka tutejszego AWFu, paroma prawnikami, architektem, anglistka
    > i historykiem.
    > I jakos ten geograf i historyk przelkneli dume i pracuja poza
    > wyuczonym zawodem. :)

    No oczywiście jeśli nie ma wyboru to trzeba się przekwalifikować. O ile
    jednak historyk w Polsce kokosów nigdy zarabiał nie będzie, o tyle ja
    mogę całkiem znoście egzystować.

    Abstrahując już od tego, że nie mam chęci stąd wyjeżdżać, ponieważ tutaj
    jestem u siebie i jest mi z tym bardzo dobrze.

    --
    Mithos