  • Data: 2009-05-17 22:00:56
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Maj, 23:46, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Szczurwa, przesadzasz! Poza tym -- a ten PRESTIZ, panie mecenasie! :)

    Jaki prestiż ? Konotacje z zawodem prawnika to albo kurwa, albo
    złodziej, albo ubol, albo mama i tata załatwili, w najlepszym razie -
    cwaniak. Prestiż skończył się wraz z upadkiem komuny i końcem procesów
    politycznych. Kiedy w 1991 roku wybierałem ten zawód, wydawało mi się,
    że za dwadzieścia lat bedę żył w innym kraju. Tymczasem wielu ludzi
    dokonało gigantycznego wysiłku, aby im bardziej rzeczy się zmieniają,
    tym bardziej pozostaja takie same. Dla tych ludzi oczywiście.