eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwpłata gotówki na konto w oddziale - Alior, Alion i inne ;) › Re: wpłata gotówki na konto w oddziale - Alior, Alion i inne ;)
    From: lelek <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wpłata gotówki na konto w oddziale - Alior, Alion i inne ;)
    Date: Mon, 01 Dec 2008 21:08:47 +0100

    blad pisze:

    > Chyba to jednak nie wina Alioru tylko niedouczonej obslugi
    > *** blad ***

    Też przypuszczam, że to wina Pani nie banku, że nie zostałem obsłużony.
    Mógłbym się przyczepić (podobnie jak jeden kolega z powodu zawalenia
    sprawy przez kuriera)do całego banku, ale po co? Ja im tam dobrze życzę
    i szczerze podziwiam, że ktoś zdecydował się budować bank od zera, bez
    bazy klientów na nowej licencji (Allianz Bank to będzie trochę inna
    bajka, bo ma dużą bazę klientów ubezpieczeniowych).

    Ja Alior na razie testuję i ma być teoretycznie zamiast VW Banku, Lukasa
    ekonta i fortisowego e-pakietu. Piszę że ma teoretycznie zastąpić bo nie
    wiem jak wypadną moje testy.
    Jeśli mój wątek wyglądał na czepialstwo, to przepraszam. Po prostu
    myślałem, że większość banków wymaga dokumentu potwierdzającego
    tożsamość przy wpłatach (moje poglądy z Lukas Banku skorygowane przez Was).

    Pozdrawiam serdecznie,

    lelek