  • Data: 2020-09-09 12:49:59
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.09.2020 o 23:29, Krzysztof Halasa pisze:

    > To może być tajne, ale wiadomo, że miast dopłacają np. grubo powyżej
    > połowy ogólnych kosztów. Z drugiej strony, kiedyś "chwalili się", że
    > zyski z pojedynczych biletów z trudem przekraczają zero.

    Na szybkiego mam taki pomysł, by każdy pasażer miał identyfikator, a
    dofinansowanie zależało od ilości zarejestrowanych wejść. Wówczas
    przedsiębiorcy będzie zależało na ilości "zadowolonych" klientów. I może
    jeszcze jakaś funkcja uzależniająca wysokość dotacji od ilości w ogóle
    jeżdżących oraz ilości wejść do pojazdu.

    --
    Robert Tomasik