  • Data: 2009-12-19 12:27:10
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal_Ko" <m...@n...org> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hgiej8$eb8$...@n...news.neostrada.pl.
    ..

    [...]
    > Przestań w końcu komentować i jechać z wywodami światopoglądowymi tylko
    > odpowiedz konkretnie- w czym mam gorzej?
    [...]

    Że też wam się chce tak po próżnicy pianę bić.

    Jest bezsprzeczne, że bankowość w pl jest na wyższym poziomie
    technologicznym niż w większości krajów świata. Akurat co do porównania z UK
    nie ma tu miejsca na najmniejsze wątpliwości.

    O ile ktoś sobie ogólnie słabo radzi, może sobie także nie poradzić w
    doborze takich usług bankowych aby wszystko czego potrzebuje było za darmo
    albo w akceptowalnym dla niego stosunku cena/jakość. Tylko kogo to obchodzi?