  • Data: 2009-12-19 22:55:25
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    news:hgjfrh$ks6$1@news.interia.pl...
    > "MarekZ" news:hgjgfg$u67$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Powiedz,

    > "Twój
    >
    > Ale czasami z tym dokumentem jest problem. Przynajmniej ja tak miałem -
    > dwa
    > tygodnie robota u jednego gościa, potem tydzień u drugiego jakiś remoncik
    > mieszkanie cały czas to samo... :)

    Ty glupi jestes, bo inaczej sie nie da tego nazwac.
    Jakie ty pierdoly opowiadasz!
    Napisz, ze nie znasz angielskiego i pojecia nie miales jak otworzyc konto -
    bo przypominam w innym miejscu piszesz, ze musi byc list od pracodawcy a
    teraz jednak proof of addfress wystarczy?
    Ty kompletnie nie masz pojecia co pisac, taks ie zagalopowales, ze juz nawet
    smieszny nie jests ale zalosny.

    > No ale dinozaur Valdi siedział w UK przed akcesją do eurosojuza, teraz
    > zapewne jest o wiele łatwiej założyć sobie konto jeżeli wynajmuje się
    > samodzielnie mieszkanie (nie od pracodawcy), media ma się "na kartę",
    > telefon na kartę i ogólnie średnio co dwa tygodnie zmienia się miejsce
    > pracy
    > (i pracodawcę) z racji wykonywanej roboty. :)

    Media na karte? Od pracodawny mieszkanie sie wynajmuje i co z tego? Media
    nie sa na adres ale na osobe ktora placi za media. Ty kompletnie nie wieszs
    co piszesz, tyu nadal nie masz bladego pojecia co i jak w UK sie zalatwia!
    Ile byles w UK tydzien? Sam piszesz, ze pracowales 6 miesiecy u jedego
    pracodawcy.. czlowieku 6 miesiecy? Konto zaklada sie w 10 minut....