  • Data: 2009-12-19 23:08:06
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.12.2009 23:49, pmlb wrote:
    > Musisz miec 18 lat, nie mozesz byc bankrutem (nie wiem czy w Polsce juz
    > jest instytucja bankruta) a takze postepowania o namkructwo oraz musisz
    > miec jakis dochod, przy czym masz napisane jak wol - moze to byc np.
    > pieniadze od mamy, taty czy wojka. Zawsze masz jakis dochod!

    A pieniadze uzyskane od mamy czy taty - jakis specjalny formularz wtedy
    trzeba wypelniac? Jak mama da kieszonkowe, trzeba leciec po
    zaswiadczenie "kieszonkowe od mamy" do urzedu skarbowego, aby otworzyc
    konto w tamtejszym banku?

    Naprawde jakos mi sie nie widzi - mozesz opisac, o co tu chodzi?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org