  • Data: 2009-12-19 23:20:29
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
    news:hgjfb2$qu3$1@opal.icpnet.pl...

    > dowod osobisty lub paszport wystarczy, ale zadnych zaswiadczen o
    > zatrudnieniu nikt nie wymaga, po co to komu?

    A w ktorym kraju jest potrzebne bo w UK nie.
    To ze VAldi pisze pierdoly to nie oznacza,ze tak jest.
    Zauwaz, ze biedaczyna nie mogl konta otworzyc mimo iz tu ponoc byl
    "dinozaurem".
    Zadne zasiawdczenie o pracy nie jest potrzebne!
    List od pracodawcy - zastepuje potwierdzenie adresu, inaczej mowiac, bank
    otwiera rachunek na podstawie zaufania do osoby prowadzacej biznes, ze mowi
    prawde o osobie w liscie. Rozumiesz?
    Luidzie nie wciskajcie kolejnej tepoty.
    Bo znow pojdzie, ze w UK potrzeba pracowac by miec konto:))) Choc z drugiej
    strony... hmmm....
    maly biznesik w pomaganiu poalkom otwierac rachunki jak jeszcze nie
    pracuja:))) hehehe

    > jakos allegro niczego nie wymusza, placisz jak chcesz...moze dlatego ebay
    > u nas nie zrobil furory i szybko sie zwinął

    Ebay nie zrobil fuurory z kilku powodow, pewnie jako jeden byl tez ten.
    Paypal w polsce szedl z wielkimi oporami, bo banki chcialy w polsce prowizje
    tez od kupujacego, co bylo zaprzeczeniem idei paypal. Pamietam, ze na
    poczatku paypal w Polsce, informowali o tym, ze paypal dziala tylko w jedna
    strone w Polsce (tylko kupujacy mogl placic) dzis pewnie juz jest pelny. Po
    drugie w polsce jest jakies allegro i tam ludzie maja kilkamilionow wpisow
    pewnie nie chcabudowac od nowa. Tak czy inaczej predzej czy pozniej allegro
    upadnie. Rynek wenatrz polski jest za maly a nie mowy o ukrainskim:) eaby
    jest w kazdym wysokorowzinietym kraju,. ma zasieg wrecz globalny.
    Ja nie wiem jak sie placi w Polsce, ale wiem, ze przed wejsciem brutalnym
    paypal'a do ebay mozna bylo placic: czekiem, karta, przelewem, gotowka,
    paypal. najbardziej popularna forma to karta. teraz paypal, bo ja
    wspomnialem, nie sprzedasz nic bez paypala (pozniej tak). Poza tym eay w
    kazdej aukcji zastrzega sobie by paypal byl zawsze jako forma platnosci (sa
    od tego ustepstwa ale nie bede sie w to zaglebiac, ktos chce handlowac na
    ebay niech poczyta regulamin).

    > czy ja uzywalem jakis inwektyw? nie potrafisz pisac na temat zamiast
    > dodawac jakies "osobiste wycieczki" do swoich wypocin?

    Bo nie lubie jak ktos pisze rzeczy ktore nie zweryfikowal. A stawia za
    pewniaki.
    Przynajmniej daj znak zapytania lub cokolwiek co dalo by do zrozumienia, ze
    sa to przypuszczenia, a nie pewniaki. Kazdy ma prawo po przeczytaniu tony
    postow z debilnymi wpisami jakoby do zalozenia konta w UK potrzebny byl list
    od pracodawcy do zdenerwoania:))

    > teraz tez mozna placic kk lub debetowka ale za posrednictwem PP - kupujący
    > za to nie placi

    Kupujacy nie, ale sprzedajcy tak, przynajmniej w UK, to chamsto!
    Nie lubie paypal'a wlasnie dlatego, ze na chama wlazl niby pod plaszczykiem
    ochrony glownie kupujacego (paypal w uk gwarantuje zwrot kosztow do 500
    funtow przy zwyklych aukcjach do 500 funtow, bez dlugiego dochodzenia
    sprawy - tak naprawde zaklada kase za sprzedawce i ze sprzedawca sie
    dogaduje) tyle, ze wszczesniej tez byla takowa na ebay... a platnosc karta
    bytla bez prowizji czy czekiem.... teraz plac za aukcie, za fotki, za
    procent, za paypal... eee zlodzieje!

    > NIE PŁACI się w RP za zdecydowaną większość przelewów, to usługa popularna
    > i generalnie darmowa

    No ja tez aza przelewy nie place czy za uzywanie karty, ale mnie bardziej w
    ebay czy paypal interesuje wplyw niz wyplyw:) i ten chory paypal kaze sobie
    placic... Przy przelwach czy kartach nie bylo zadnej platnosci.

    > tak i dymasz na poczte zeby wyslac komus czek...oczywiscie rozumiem, ze
    > poczta takie czeki wysyla gratis; naprawde smiech mnie ogarnia jak czytam
    > nt. tego "idealnego" systemu bankowego

    Mozesz przelewem, nie musisz czekiem, mozesz tez karta...
    Ale wyslij komus np. 5000 funtow za towar jesli akurat nie przyjmuje karty
    bo nie chce placic do banku prowizji? Przelew z pewnych wzgledow odpada...
    tylko czekiem. Wsadzasz w koperte i nikt tego nie ukradnie.

    > moze poinformuj nas jeszcze co sie dzieje jak czek jest bez
    > pokrycia...czyzby bank za cos takiego nie naliczal oplat? widzialem kilka
    > toip angielskich bankow i slono sobie za to liczą, tak samo za
    > niezrealizowane PZ (brak srodkow na rachunku), ale przeciez wszystko jest
    > gratis

    Oczywiscie, ze nalicza! Czek bez popkrycia to tak jak bys mial zero na
    koncie i zarzadal od sklepu wydania towaru za platnosc karta ktora nie ma
    pokrycia... jesli system ci pozwoli zejsc na minus to tez dostaniesz kare.

    > i skad te 20-30 GBP za przelew bankowy (wire transfer)?
    > pewnie wszyscy sa mega vipami i za to nie placa ;-D

    Nie mam pojecia op czym piszesz! Daj linka bym mogl sie zapoznac.
    ja za przelewy nic nie place. Wiec kompletnie nie wiem o co biega z tym
    20-30 funtow za przelew!!!
    Nie chce znow kogos opbrazic, ale wyobrazasz sobie by przelew w UK kosztowal
    20 funtow? Pomysl na zdrowy rozsadek... i daj linka albo napisz co to jest?