  • Data: 2009-12-19 23:15:46
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy w polsce nie ma potrzeby podania adresu? Moge sobie adres np,
    > wymyslic na miejscu otwierajac konto?
    > SERIO?!
    > Czy w Dowodzie osobistym jest nadal adres zameldowania?
    > Jesli nie, to bank nie musi znac mojego adresu zameldowania?

    w dow. osobistym jest adres zameldowania (za chwile to sie zmieni), ale
    korespondencyjny mozesz podac z kosmosu i banku NIE interesuje czy jest
    prawdziwy czy nie

    na korespondencyjny dostajesz wszelaką pocztę z banku i raczej w
    interesie klienta jest podanie takiego adresu, pod ktorym faktycznie
    chociaz bywasz