eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwyciąg elektroniczny w Polbanku › Re: wyciąg elektroniczny w Polbanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Olgierd <n...@n...problem>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyciąg elektroniczny w Polbanku
    Date: Thu, 17 Sep 2009 10:21:47 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <p...@r...org>
    References: <p...@r...org> <h8suj8$cmh$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: hub.money.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1253182907 29551 217.153.72.70 (17 Sep 2009 10:21:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Sep 2009 10:21:47 +0000 (UTC)
    X-User: olgierdr
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:502060
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 03:14:28 -0700, luc napisał(a):

    > Coś mnie tknęlo i sprawdziłem, czy została zastrzeżona - spróbowałem
    > zapłacić za allegro. Ku mojemu zdziwieniu - przeszło. Telefon na
    > infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie wydawany duplikat o tym samym
    > numerze, więc nie mogliśmy jej zablokować"

    Nie dziwne: w takim Citi ;-) jak zamawiasz duplikat, to też masz
    dokładnie to samo. Ale fakt, że od niedawna po zamówieniu duplikatu
    blokują transakcje internetowe, zaś jeśli nie będzie aktywacji nowej
    karty w ciągu 30 dni -- blokują i tę starą kartę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1