  • Data: 2009-09-17 10:14:28
    Temat: Re: wyciąg elektroniczny w Polbanku
    Od: luc <b...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Wrz, 11:12, "Ya" <a...@...pl> wrote:
    > hehe, ja jakiś czas temu chciałem zrezygnować z otrzymywania papierowego wyciągu -
    na infolinii byli
    > zaskoczeni, po sprawdzaniu odpowiedzieli, że nie mogę zrezygnować; to samo było w
    placówce -
    > najpierw przerażenie, później telefon gdzieś tam i ta sama odpowiedź - nie ma
    takiej możliwości...
    > Ze zmian to może jeszcze to, że od kilku miesięcy nie odpowiadają na złożoną
    reklamację - najpierw
    > nie wykonali złożonych zleceń w ogóle, po trzech dniach wykonałem przelewy sam
    (spóźnione), a po
> [...]
    indywidualnych rozwiązań.

    Dorzucę się i ja. Ostatnio wymieniałem kartę (Polbank Era), bo się
    ostro wytarła i wiele terminali odmawiało współpracy. Napisałem
    reklamację, stara karta została przyjęta, przecięta (co prawda nie
    przez pasek magnetyczny, więc rozdarłem ją lekko, by uszkodzić zapis),
    a nowa miała przyjśc pocztą. Coś mnie tknęlo i sprawdziłem, czy
    została zastrzeżona - spróbowałem zapłacić za allegro. Ku mojemu
    zdziwieniu - przeszło. Telefon na infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie
    wydawany duplikat o tym samym numerze, więc nie mogliśmy jej
    zablokować". Hmmm... a co jeśli ktoś sobie postanowi kupić coś via
    net, odczytując mój kod CVV2? "Taka mamy procedurę, inczej tego nie
    możemy zrobić". No nic, są smsy powiadamiające, więc w razie czego
    będę reagował. W końcu karta dotarła. I tu lekka konsternacja - różni
    sie numerem od starej - poprzednia miała 0016 na końcu, a nowa ma
    0024. A w systemie - ładnie sobie widnieją... dwie karty - karta
    główna (nowy numer) i karta dodatkowa (stary numer). Na szczęście
    starą w końcu zablokowali, bo następna próba płacenia w necie się nie
    powiodła. Aż się boję dzwonić do nich, by usunęli tę starą z systemu.
    A nuż się posypie automatyczna spłata, bądź znów rozlecą się
    powiadomienia sms?

    p.s. Ale bonus era wciąż jest ;-)

    pzdrwm
    luc