  • Data: 2008-04-03 19:59:25
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy przez bank
    Od: Sarpedon <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    dl pisze:

    > No własnie nie jestem przekonany czy wszędzie. Albo inaczej: zapewne w
    > oficjalnych dokumentach itp. Ale karta IMHO nie jest takim dokumentem i
    > na dodatek jest własnością banku, więc na zdrowy rozum to od banku
    > zależy co tam będzie.

    na zdrowy rozum to jest wiele rzeczy nierealnych w polsce. opierajac sie
    na faktach i wykladni prawa, dane osobowe powinny byc przetwarzanie
    merytorycznie poprawnie przez kazdego administratora danych i w kazdym
    zbiorze, a brak mozliwosci technicznych nie moze byc wymowka.

    > Podobnie (idąc na skróty) we wszelkich serwisach internetowych,
    > programach komputerowych, adresach email pisanych w postaci
    > imię.nazwisko@.... itp mógłbyś "żądać" przyjęcia pisanego po chińsku
    > nazwiska, ale na szczęście w wielu z tych miejsc nie ma takiej
    > możliwości. Ale jak wyżej - to IMHO i z ciekawości dowiem się jak się
    > skończy Twoja sprawa...

    jak na razie we wszystkich serwisach internetowych i programach
    komputerowych zapis jest poprawny. adres e-mail to miedzynarodowy
    standard, z tego, co wiem, z uregulowanym stosunkiem wobec znakow w nim
    zawartych.

    na razie nie ma sprawy, wiec nie ma o czym informowac, ale jak chcesz
    jakies wyniki, to przypomnij sie za jakies co najmniej pol roku
    (procedura wyegzekwowania poprawnej pisowni jest dosc dluga)