  • Data: 2008-07-20 13:02:14
    Temat: Re: zalegla zaplata za hotel karta kredytowa jak?
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4882df07$0$27435$9b4e6d93@newsspool4.arcor-onli
    ne.net...

    /.../
    > Jak to najlepiej teraz rozwiazac ?Czy wlasciwe byloby podanie im poprostu
    > numeru karty kredytowej emailem aby sobie mogli skasowac za niezaplacona
    > dobe?Czy moga tak wogole potracic sume znajac tylko numer karty ?Czy
    > raczej tego absolutnie nie robic?Jak ianczej mozna teraz im zaplacic?
    /.../

    Myślę, że wszystko jest ok, tylko: NIE podawaj danych karty emailem (kto
    wie, kto jeszcze ma dostęp do skrzynki!), a raczej zadzwoń do tego hotelu
    (nawet ze skypa, żeby było taniej), rozmawiaj z menedzerem albo booking
    office i zapłać podając dane karty przez telefon.

    Jeżeli wolisz to stay on the safe side, then (a) jeśli masz konto w mbanku,
    użyj ekarty; (b) kup kartę przedpłaconą (np. money.pl), (c) dowiedz się,
    może przyjmują PayPal.

    k.