eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizamknięcie konta w Inteligo › Re: zamknięcie konta w Inteligo
  • Data: 2011-08-19 15:33:22
    Temat: Re: zamknięcie konta w Inteligo
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:j2lhpm$v9a$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > Takie krótkie pytanko do BiSwK: kiedy mogę spodziewać się zamknięcia konta
    > Inteligo? Wypowiedzenie umowy wysłałem w zeszłym miesiącu, "zwrotkę" z
    > poczty otrzymałem z datą doręczenia 25.VII. Konto nadal jest aktywne i z
    > tego co pamiętam termin wypowiedzenia jest miesięczny, więc przypuszczam,
    > że przestanie być aktywne właśnie 24/25.VIII. Czy dobrze kombinuję, czy na
    > wszelki wypadek już wysyłać drugie wypowiedzenie ;-) ?

    Będzie tak, że po próbie zalogowania zobaczysz info, że
    konto zostało zablokowane. Nie wiem czy idealnie po
    30 dniach - jak coś daj im tydzień luzu :)

    Samo konto będzie istniało jeszcze bodaj przez 5 lat,
    bo to wynika z przepisów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1