  • Data: 2011-08-20 16:24:39
    Temat: Re: zamknięcie konta w Inteligo
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-19 16:31, witek pisze:

    > nie, to nie twoje konto.
    > to konto banku. przez chwile zgodnie z umowa miales prawo go
    > wykorzystywac do swoich celow.
    > Po uplywie okresu wypowiedzenia nic ci do tego co bank sobie dalej z tym
    > bedzie robil w ramach wewnetrznych uregulowan.

    Tyle teorii. W praktyce jak mu bank zacznie naliczać jakieś opłaty to
    nikt inny jak on będzie musiał wyjaśniać sprawę, tracić czas i
    udowadniać, że nie jest wielbłądem. Albo jak zechce skorzystać z usług
    banku ponownie.

    Ja także monitoruję poprawność zamknięcia konta, jak wypowiadam umowę.
    Dla własnego świętego spokoju.