eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizamknięcie konta w KBSA › Re: zamknięcie konta w KBSA
  • Data: 2003-08-11 12:55:44
    Temat: Re: zamknięcie konta w KBSA
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> writes:

    > IMHO nie. Ale trzeba zadbać o to, żeby wszystkie obciążenia zostały
    > pokryte.

    Obciazenia sa zmienne w funkcji czasu. Bank, po obciazeniu karty, moze
    przeciez zazadac splaty od (bylego) klienta.

    > Np. wiesz, że jedyną płatnością przez kartę, która jeszcze nie została
    > rozliczona jest 15,90 za "Enter" w Empliku (:-), to wypadałoby
    > pozostawić tę kwotę na rachunku. Reszta (minus ew. opłaty za
    > prowadzenie rachunku w okresie wypowiedzenia) - to Twoje pieniądze.

    Jest jeszcze jedna sprawa - jesli regulamin nic o tym nie mowi, to
    w okresie wypowiedzenia bank ma swiadczyc bez zmian wszelkie uslugi,
    w szczegolnosci klient moze normalnie poslugiwac sie kartami, zlecac
    przelewy, korzystac z kredytu itp. Po uplywie okresu wypowiedzenia
    strony powinny uregulowac saldo naleznosci i to wszystko.

    Okres wypowiedzenia nie ma sluzyc do zapewnienia bankowi oplat
    w zamian za uslugi, ktorych juz nie swiadczy, albo do zabezpieczania
    sie przed opoznionymi obciazeniami karcianymi, a do przygotowania sie
    banku i klienta do zakonczenia wspolpracy (np. powiadomienia
    kontrahentow, dostosowania struktury np. kredytow - sa wieksi i mniejsi
    klienci).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1