  • Data: 2009-06-11 12:04:02
    Temat: Re: zbli?eniówki PayPass MC i Maestro - obserwacje
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl writes:

    > Pewnym ograniczeniem może być odległość - do czytnika trzeba kartę
    > przyłożyć dosyć blisko. Nie sądzę jednak, że jest to problem którego
    > nie uda się obejść..

    W tloku w autobusie itp? Bez problemu.
    Problem z kartami magnetycznymi tez byl znany duzo wczesniej niz zaczal
    byc na wieksza skale eksploatowany. Tutaj trzeba troche kombinacji -
    trzeba zrobic jakis (bezprzewodowy zapewne) most miedzy "czytnikiem"
    w autobusie a "klientem", ktory wlasnie w prawdziwym sklepie placi za
    towar.

    Natomiast przyznaje ze nie rozumiem dlaczego karta zblizeniowa mialaby
    byc lepsza pod jakims wzgledem od karty procesorowej. No nie wiem,
    higiena? :-)
    --
    Krzysztof Halasa