  • Data: 2009-11-08 09:40:38
    Temat: Re: zenada
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Kończąc tę gościnną, niedzielną obiektywną prasówkę z subiektywnymi moimi
    wnioskami podziele sie jeszcze jedną refleksją.
    Otóż cicho sza jest o wspomnianych matach na granicach, stąd rodzi się
    wniosek że albo były nieskuteczne, albo oprócz nieskuteczności były
    elementem medialnym.
    Teraz mamy element medialny w postaci siania paniki za pomocą maseczek
    chirurgicznych.
    Są na co drugiej fotce z U.
    Proponuję kupić jeszcze parę wagonów, to grosze, wysłać na U. i wtedy może
    będą na kazdej fotce, a my dodatkowo zyskamy poklask jako niezwykle
    charytatywnie nastawieni.

    Nie wiem jakie ulotki sa rozdawane razem z maseczkami, ale jeśli z grubsza
    nie takie jak niżej, to niestety jest to element siania paniki.
    Jeśli takie jak nizej, to zwracam honor.

    - maseczka ta służy głównie, abys nie zarażał innych a nie abyś się nie
    zaraził od innych.
    - jesli jesteś zdrowy, to zmieniaj ją często, bo ślina innych się na niej
    osadza, tworząc ognisko zarazków które nosisz dotykając je ustami, więc
    maseczka bardzo szybko staje sie groźniejsza od swojego zaprzeczenia, czyli
    braku siebie samej.
    - ta ślina innych leci w górę a później jak twierdzi tow. Njuton spada ci na
    ręce, więc jak zapalisz papierosa bez mycia rąk, albo co gorsza coś zjesz
    tymy ręcamy, to cały efekt maseczki szlag trafi.
    - poza tym dobrze jest duzo pić w małych porcjach, żeby spłukiwać to, co już
    się dostało do gęby - w kierunku żołądka.

    EOT i kto sie nabiera na te wszystkie kretynizmy to jego sprawa i niech sie
    szczepi za własną kasę a nie za moją; wara tylko przynajmniej od jakichś
    orwellowskich pomysłów zmuszania do tego mnie i mojej rodziny.