  • Data: 2009-11-09 15:59:28
    Temat: Re: zenada
    Od: "vanbasten" <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Co Ty mówisz? Produkt jest dopuszczony do obrotu na wspólnym rynku, którego
    > jesteś członkiem. Kup gdziekolwiek. W Szwecji, w Hiszpanii, w Niemczech, w
    > Polsce gdzie chcesz. Byle za swoje.

    o nic innego mi sie nie rozchodzi... chce miec mozliwosc kupna dowolnego
    produktu i rowniez za swoje pieniadze... jezeli faktycznie jest jak piszesz i
    ta oraz inne szczepionki sa dostepne w aptece/przychodni to dla mnie nie ma
    sprawy... niestety sprawdzic tego z pewnych wzgledow nie jestem w stanie...
    zachodzi jedynie pytanie o co ten caly raban jezeli kowalski moze to dostac w
    aptece/przychodni za rogiem...

    pzdr