eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiżenada w Polbanku! › Re: żenada w Polbanku!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!eweka.nl!hq-usenetpeers.eweka.nl!xlned.com!f
    eeder7.xlned.com!hitnews.eu!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197
    .12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.
    pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 06 Jan 2011 01:05:51 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101223
    Lightning/1.0b3pre Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: żenada w Polbanku!
    References: <ig02g1$2dq7$1@opal.icpnet.pl> <ig22fd$ff4$1@usenet.news.interia.pl>
    <ig30fo$t9$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <ig30fo$t9$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <4d250760$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.21.115.185
    X-Trace: 1294272352 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2447 83.21.115.185:35087
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543969
    [ ukryj nagłówki ]

    (06.01.2011 00:56), Tomasz Opalski wrote:
    > PS. IMHO obiektywnie jest to jest żenada, że pracownik banku zmusza klienta
    > do poświadczenia nieprawdy żeby zakończyć poprawnie procedurę narzuconą
    > przez własną firmę.
    >

    Ale z drugiej strony - ten pracownik ma jakiś margines swobody i może
    podejść twórczo do tematu. W niejednym banku by powiedzieli "nie da się,
    proszę przynieść kartę".

    Tak jak w TP - z jednej strony głupio że doradzali mi podpisać cesję z
    samym sobą, ale z drugiej strony dzięki temu umowa cyrografowa na Neo
    skończyła się przed czasem i mogłem skorzystać z innego operatora/wybrać
    lepszą-aktualniejszą ofertę.

    Czyli każda wada jest w pewnym sensie zaletą.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1