  • Data: 2010-09-06 19:25:25
    Temat: Re: zmiana formy wyciągów w polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 19:36:27 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Po prostu złóż stosowny wniosek w serwisie internetowym.

    > Nie.

    Opłaty nie, ale ilość kont mocno oszczędzających przy papierowych
    wyciągach to max 3 przy elektronicznych max 6.
    Generalnie wyciągi masz tutaj:

    https://wyciagi.polbank24.pl/Login.aspx?ReturnUrl=%2
    fdefault.aspx

    i wydaje mi się, że po wydrukowaniu taki wyciąg wygląda identyko jak ten
    wysyłany przez bank. No może nie ma na nim jakiś jednostkowych informacji
    dodatkowych odnośnie zmian w regulaminie, TOiP etc w Polbanku.

    Xenocide