eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty platniczej w sklepieRe: zniszczenie karty platniczej w sklepie
  • Data: 2005-06-22 09:15:04
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d9b952$7h7$1@news.elsat.net.pl...
    > m[...] napisał(a):
    >
    >> Czy sklep miał prawo pociąć kartę? Zdaniem Jacka Balcera, rzecznika BPH -
    >> nie.
    >
    > Dziwne rzeczy wygaduje ten rzecznik...
    >
    >> - Pracownica sklepu mogła skontaktować się z bankiem, aby wyjaśnić
    >> sytuację. Klientka miała dowód osobisty, to wyklucza jej złe zamiary.
    >> Kontakt z bankiem nie jest trudny, bo na każdej karcie płatniczej jest
    >> podany numer całodobowego serwisu - mówi.
    >
    > No chwila, chwila. To kasjerka miała do BePeHu dzwonić? No nie róbmy sobie
    > jaj. Jeżeli gdziekolwiek miała dzwonić, to do SWOJEGO CA i nigdzie więcej.
    >
    > Czy ten pan na pewno wie, o czym on do nas rozmawia?

    to norma jeśli chodzi o rzeczników, mówią o wszystkim mając mgliste pojęcie
    o czymkolwiek :)




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1