eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty platniczej w sklepieRe: zniszczenie karty platniczej w sklepie
  • Data: 2005-06-22 09:05:55
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:127xgbeywxc77.dlg@damga.net...
    > Dnia Wed, 22 Jun 2005 09:38:32 +0200, gasper napisał(a):
    >
    >> płaci Twoją kartą (zastrzeżoną)
    >> sprzedawca ma komunikat "zniszczyć karte", ale tego nie robi...
    >
    > ale powinien wyjasnic dzwoniac do banku / visy czy kogos tam i zapytac,
    > czy
    > przypadkiem system nie nawala, jesli nie, to niech niszczy, ale jesli
    > tylko
    > sie cos w systemie popiep... a klient pokazuje dodatkowo pokazuje dowod
    > osobisty, prawo jazdy, inne karty itp, to chyba male p-wo, ze jest
    > zlodziejem
    >
    jeśli bank ma wątpliwości, to wtedy jest komunikat "zadzwoń do centrum
    rozliczeniowego", nigdy zresztą do banku. A jeśli sytuacja jest ewidentna
    (karta skradziona, duże przekroczenie limitu bądź terminu płatności, czasami
    zablokowane piny - wszystko zależy od ustawień w systemie banku) to jest
    komunikat "zatrzymaj kartę"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1