eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku › Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
  • Data: 2024-06-24 12:55:10
    Temat: Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zamówiłem niedawno w mBanku kartę wirtualną do płatności przez Internet.
    Miałem tam 32 złote z groszami. Kartę na ten moment zablokowałem, bo
    była podana w serwisie, który lubił obciążać różnymi dodatkowymi
    opłatami bez powiadomienia, ale zanim ją zablokowałem to najpierw ją
    rozładowałem. Środki z niej powinny trafić na konto główne, ale po
    rozładowaniu karty nie zmieniło się. Co jest grane? Czy to jakiś błąd,
    czy mBank tak wolno odświeża saldo rachunku w systemie transakcyjnym?

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne