eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSKOK StefczykaSKOK Stefczyka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: SKOK Stefczyka
    Date: Fri, 24 Jan 2014 21:09:18 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 14
    Message-ID: <lbuh9m$muc$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1390594166 23500 193.238.180.163 (24 Jan 2014 20:09:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jan 2014 20:09:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
    Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:599524
    [ ukryj nagłówki ]

    Zwróciłam miesiąc temu w Oddziale kartę debetową, bo z niej nie
    korzystam, a potrącają (nie wiem jakim prawem po 1,29 zł. za ochronę
    transakcji, czy jakoś tak).
    Sprawdzam dzisiaj na koncie online tę kartę, a ona dalej wisi jako
    aktywna. Zdenerwowałam się, zadzwoniłam do centrali to mi powiedziano,
    że do tego oddziału mam dzwonić, w którym to załatwiałam. Pani w SKOK-u
    nie pamięta, że zwracałam kartę, że nawet ją przecięła. Po jakimś czasie
    oddzwoniła i poinformowała, że karta będzie jeszcze z miesiąc wisiała
    jako aktywna (!), bo wreszcie wprowadzili zwrot karty do systemu (ja
    tego tez nie widzę). Zastanawiam się dlaczego będzie wisiała jako
    aktywna, a nie NIEAKTYWNA, albo zamknięta.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1