eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSYNC ściemniaSYNC ściemnia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: SYNC ściemnia
    Date: Sat, 28 Jul 2012 09:32:32 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 17
    Message-ID: <jv04in$7v9$2@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-208-25.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1343460759 8169 89.78.208.25 (28 Jul 2012 07:32:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Jul 2012 07:32:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:576504
    [ ukryj nagłówki ]

    Nie poleciał samolot OLT za który zapłaciłem kartą SYNC -a.
    Kontaktuję się z wirtualnym biurem.
    Składam reklamację i domagam się zwrotu kasy w ramach chargrback.
    Na co słyszę:

    1. proszę najpierw rozmawiac z OLT (tyle że ich już nie ma ;)
    2. chargeback nie działa w przypadku upadłości.

    Oba te teksty to ściema. Z informacji które posiadam wynika, że wcale nie muszę
    się bujać z firmą która mi nie dostarczyła usługi. Chargeback działa nawet w
    przypadku upadłości usługodawcy. Ostrzegam i sugeruję bycie twardym przy
    składaniu reklamacji.

    MichalL

    MichalL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1