  • 1. Data: 2007-12-31 11:16:48
    Temat: "Szerokość" spreadu
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    Witam.

    Czy ktoś może podać linka lub orientuje się jak wygląda "szerokość"
    spreadu? Chodzi mi o porównanie, w którym znalazły by się następujące banki:

    - Fortis
    - Multibank
    - mBank
    - Kredyt Bank

    Waluta: CHF

    Znalazłem takie porównanie z 2005, no ale podejrzewam, że mogło się to
    pozmieniać. Wiem, że w Fortis spłata raty jest przewidziana na jeden
    dzień i wtedy kurs franka jest śrubowany mocno w górę. Najlepiej z tego
    grona wtedy wypadła grupa BRE - nadal tak jest?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-12-31 14:33:55
    Temat: Re: "Szerokość" spreadu
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Simon_di_Gaddo wrote:
    > to pozmieniać. Wiem, że w Fortis spłata raty jest przewidziana na
    > jeden dzień i wtedy kurs franka jest śrubowany mocno w górę.

    Przy czym spłata w Fortisie jest wprost z konta walutowego - więc
    można spłacić bezpośrednio we frankach lub dokonać przewalutowania ze
    złotówek na franki w innym terminie niż dzień spłaty raty kredytu.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 3. Data: 2007-12-31 20:21:45
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    mocno w górę. Najlepiej z tego
    > grona wtedy wypadła grupa BRE - nadal tak jest?

    Jakiś czas temu, a był to rok 2007, wypisywałem na grupie spready w różnych
    bankach i BRE wypadł tak pośrodku stawki

    Darek