eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!TELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!news.t
    ask.gda.pl!news.man.szczecin.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Piotrowski" <f...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: TELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!
    Date: Thu, 20 Feb 2003 09:55:43 +0100
    Organization: ACI - http://www.aci.com.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <b3256r$u1h$1@zeus.man.szczecin.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.155.166.40
    X-Trace: zeus.man.szczecin.pl 1045731355 30769 213.155.166.40 (20 Feb 2003 08:55:55
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...man.szczecin.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Feb 2003 08:55:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:229524
    [ ukryj nagłówki ]

    Mamy sobie w firmie rachunek w TELEPEKAO24.
    Sama obsługa internetowa w miarę przyzwoita, choć daleko
    jej do inteligo czy mBanku.
    Gorsze jest coś innego - obecność tzw. 'banku pośredniczącego'.
    Masakra.
    Od paru tygodni jest na koncie trochę (relatywnie dużo nawet :)
    pieniędzy od klienta. Pech chciał, że akurat "rozsynchronizował
    się token". Trzeba więc go było wymienić na nowy.
    W tym celu posiadaczka rachunku (moja szefowa znaczy)
    udała się do owego 'pośredniczącego'.
    A tam co? Pani, po usłyszeniu o co chodzi, pyta: "a co to jest token?"
    "No bo wie Pani, my tylko pośredniczymy, ja to się nie znam na tym"
    I dalej w tym klimacie. No to posiadaczka rachunku, grzecznie, jak
    chłop krowie przy miedzy, wytłumaczyła gdzie ma zadzwonić i co
    powiedzieć. W trakcie rozmowy telefonicznej jeszcze parę razy udzieliła
    drobnej pomocy i już było prawie cacy. Za dwa dni token miał być
    do odbioru w 'pośredniczącym'. Miał być ale oczywiście nie był.
    Był za to po pięciu dniach.
    Na czas wymiany tokena rachunek został zablokowany.
    Miał być odblokowany natychmiast po odebraniu nowego tokena.
    J.w. - miał być ale nie był. Rachunek nie został odblokowany do dzisiaj
    t.j. 4 dni po odbiorze.
    Interweniując, od pani 'infolinii' dowiedziałem się, że sprawdzą wszystko,
    ale najprawdopodobniej 'pośredniczący' nie dopełnił formalności - nie
    przefaksował odpowiedniego dokumentu do centrali znaczy.

    Wszystko mi opada. Po wypłaceniu pieniędzy natychmiast likwidujemy
    ten rachunek!
    Czego wszystkim posiadaczom rachunków w TELEPEKAO24
    z całego serca życzę.

    Wojtek Piotrowski

    PS. jakieś półtora roku temu mieliśmy podobną sytuację z powodu
    zablokowania tokena przez bawiące się nim dziecko (nasza wina
    - nie przeczę :). Także wtedy trzeba było pudzielić pani szkolenia
    z zakresu procedur wewnętrznych.

    Dla zainteresowanych: rzecz miała miejsce w Szczecinie.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1