  • 11. Data: 2010-01-23 11:16:59
    Temat: Re: Taki sobie wykresik...
    Od: sorden <s...@u...pl>

    george wrote:

    > "LeM" <l...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
    > http://www.servimg.com/image_preview.php?i=168&u=126
    09830

    > Oznaczenia stopnia Minor usunięte.
    >
    > Pozdro
    >
    > LeM
    >
    > Ten "plan" zakłada uruchomienie programu "mutual destruction" ( Obama nas
    > -> to my Obame i kredyt uwalimy a przy okazji całą resztę). Obawiam sie
    > jednak ze bankierzy bedą bardziej racjonalni i spasują.
    > Nie maja silnych kart przetargowych. Obama nie ma nic do stracenia a
    > bankierzy owszem.
    > Jak pójdą za ostro w dół (tak jak sugeruje wykres) to mogą sie z tego nie
    > wygrzebać.

    Poziomy na wykresie to nie jest jeszcze koniec swiata. Bylo nizej i to ledwo
    rok temu.

    --
    in

  • 12. Data: 2010-01-23 11:27:54
    Od: LeM <l...@g...com>

    On 23 Sty, 12:07, "george" <g...@v...pl> wrote:
> [...]
    > bankierzy owszem.
    > Jak pójdą za ostro w dół (tak jak sugeruje wykres) to mogą sie z tego nie

    Obama przysięgę składał na jałowym biegu Księżyca. Żadnych reform nie
    będzie. Będzie dużo pustego gadania i bicia piany.
    Tak jak tu, na tej grupie.

    Endriu np nadal siedzi na drzewie. Dokładnie w tym samym miejscu był
    gdy odchodziłem z grupy. Siedź sobie dalej i pluj
    you moron...

    LeM

  • 13. Data: 2010-01-23 14:47:08
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "LeM" <l...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
> [...]

    Endriu np nadal siedzi na drzewie. Dokładnie w tym samym miejscu był
    gdy odchodziłem z grupy. Siedź sobie dalej i pluj

    hmmm - tak było (gadki / szmatki) dopóki nie wyrąbali go w Massachusetts...
    teraz mu letko nerw popuścił.
    Zobaczymy na ile mu tej gadki wystarczy. Nie jestem naiwny i wiem że dopóki
    lecą headliny w telewizorni a nie ma nic na papierze nie ma sie co frapować,
    ale tonację w TV zmienił i to jest zastanawiające.
    A skoro to nie "zmiana polityczna" to co innego miałoby spowodować aby
    wykres "wyglądał" tak jak przedstawiłeś ? No chyba że rysujesz bo "tak"...
    wtedy nie mam pytań.

    george

  • 14. Data: 2010-01-23 14:49:24
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "sorden" <s...@u...pl> wrote in message

    c.googlegroups.com...
    09830

    > Poziomy na wykresie to nie jest jeszcze koniec swiata. Bylo nizej i to
> [...]

    owszem, ale FED nie miał wtedy wydrukowanego z powietrza 1 tryliona na MBS,
    to sporo zmienia.
    Poziom strachu był kosmiczny...relatywnie. Nominalnie S&P (bo w koncu na tym
    graja Futy) nie powinien sie tam znaleźć przy tych tonach świeżej zielonej
    makulatury...

    george

  • 15. Data: 2010-01-23 15:43:51
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > To nie Polska i po dwóch dniach Obama nie wyjdzie i nie powie że zmienił
    > zdanie na dokładnie odwrotne.

    Za jakis czas Obama powie, ze republikanie w Senacie blokuja wszystkie
    reformy i na tym skoncza sie jego rzady

    Leszek

  • 16. Data: 2010-01-23 15:44:58
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    > Za jakis czas Obama powie, ze republikanie w Senacie blokuja wszystkie
    > reformy i na tym skoncza sie jego rzady

    No ale tego nawet nie musi mówić:)))
    W ogóle nie rozumiem problemu, bo przecież wsyscy wiedzą że właśnie się tak
    stało.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-01-23 15:47:58
    Od: sorden <s...@u...pl>

    d...@k...googlegroups.com...
> [...]
    > Poziom strachu był kosmiczny...relatywnie. Nominalnie S&P (bo w koncu na
    > tym graja Futy) nie powinien sie tam znaleźć przy tych tonach świeżej

    Wiekszosc bankow juz oddala to co pozyczyla od FED, nie wiem co oni dalej z
    tym robia, moze pala na stosie ? ;)
    Tak czy siak, w/g roznych zrodel strumien zasilajacy z fed dla gospodarki
    powoli dobiega konca.

    --
    in

  • 18. Data: 2010-01-23 16:57:55
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > tym robia, moze pala na stosie ? ;)
    > Tak czy siak, w/g roznych zrodel strumien zasilajacy z fed dla gospodarki

    mówisz o TARP ( że oddali) ?... to są jakieś drobne "na piwo"..
    Polecam analize balancesheetu FED'u... w cotygodniowej odsłonie w raporcie
    H41.
    http://www.federalreserve.gov/releases/h41
    szczególnie interesująca pozycja to MBS i "excees reserves / power money"

    george
    george

  • 19. Data: 2010-01-23 17:08:49
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Nic nie kumasz...lepiej już nic nie pisz bo się tylko ośmieszasz...

  • 20. Data: 2010-01-23 17:38:12
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Nic nie kumasz...lepiej już nic nie pisz bo się tylko ośmieszasz...

    Może i nic nie kumam, ale na wykresie ewidentnie widzę poziom 1800 gdzieś
    okolo 15 lutego.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/