  • Data: 2012-03-17 13:39:37
    Temat: Telefonu w mBanku ciąg dalszy...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Przybył posłaniec SMS z wieścią mniej więcej taką:

    wychodzące -- zablokowane; prosimy o zasilenie konta.

    Teraz mam pytanie: Czym zasilić? Jakiej siły użyć?
    Siły ze złota czy z minut? Czy siła minutowa wystarczy?

    Tu widzę swój błąd sprzed miesiąca -- miałem podarowaną mi pojedynczą
    złotą siłę, do której dorzuciłem niepotrzebnie natychmiast siłę 10 minut,
    choć mogłem tę złotówkę wykorzystać do cna przed załadowaniem owych
    10 minut, aby sprawdzać, czy wystarczą minutowe siły. W tym układzie
    (zasilenia minutami niemal w czasie odbioru owej złotówki) nie umiem
    określić, czy zasilenie minutami wystarczy, gdyż obie te siły straciły
    swą moc (siła ma moc?) niemal jednocześnie.

    -=-

    Czy muszę dorzucić pięć złotych, czy wystarczy dorzucenie samych minut?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'