  • 11. Data: 2009-05-15 07:51:50
    Temat: Re: United International Trust z Antyli Holenderskich
    Od: "Ritchie " <t...@g...pl>

    > wyprzedadza co tam jest, ludzie na bruk, zrownaja z ziemia. potem albo
    > ziemia na handel, albo wybuduja centrum handlowe.
    >
    > za 5 lat nikt nie bedzie pamietal, ze Polska stocznie miala.

    Ja to Was nie rozumiem - bylo sie zrzucic i kupic, a nie narzekac - w koncu
    to taki zloty i pewny interes. A zalodze byscie podwyzki dali ;) Zgadzam
    sie, ze spolka nikomu nie znana, ale jak widac na znanego w branzy inwestora
    nie bylo szans. Za 5 lat nikt nie bedzie pamietal o stoczniach, tak jak nikt
    nie pamieta o FSO na Zeraniu. Nie umiemy i tyle. A sprzedawac firmy chca,
    jak juz nie ma co sprzedawac. Pozdroovka. Ritchie.

  • 12. Data: 2009-05-15 09:04:48
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "iktorn" <n...@e...com> wrote in message
    > 80 hektarów w Gdyni w dobrej lokalizacji idzie za 288 milionów.
    > 288.000.000 / 800.000 m2 = 360pln/m2

    Ojoj, ale przeplacili.

  • 13. Data: 2009-05-15 09:25:34
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Gonzo pisze:

    > "iktorn" <n...@e...com> wrote in message
    >
    > Ojoj, ale przeplacili.

    żartowniś

  • 14. Data: 2009-05-15 13:46:38
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > 65 mln eurosow za stocznie. Biznes zycia.

    Tak? To czemu sam nie kupiłeś?

    Kto jak kto, ale ludzie na grupie o giełdzie powinni wiedzieć, że coś jest
    warte tyle ile inni są za to coś zapłacić....

    Bartłomiej Miara

  • 15. Data: 2009-05-15 13:49:49
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości
    > Zajmuje powierzchnię około 100 hektarów, z
    > czego 20 hektarów przypada na akweny;
    > Posiada dogodne połączenie z budowaną
    > autostradą A1 północ-południe (..)"
    >
    > Czyli:
    >
    > 80 hektarów w Gdyni w dobrej lokalizacji idzie za 288 milionów.
    > 288.000.000 / 800.000 m2 = 360pln/m2
    >
    > Łeb do interesów mają.

    Kto?

    Uważasz że cena za stocznie była/jest mała, to czemu nie zaoferowałeś/ujesz
    więcej?

    Bartłomiej Miara

  • 16. Data: 2009-05-15 14:10:29
    Od: fatso <f...@n...com>

    Bartłomiej Miara wrote:

    ten Szechter mi sie podoba-Nomen Omen.
    Moze to brat naszego Michnika tam kreci, znaczy sie ten ze Szwecji?
    No ale ten nasz kolega Endriu sie ucieszy: Nasi wracaja!
    Bedzie na kim psy wieszac a moze oni nam teraz koszerny Transatlantyk
    wybuduja?

  • 17. Data: 2009-05-15 14:49:36
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    > Tak? To czemu sam nie kupiłeś?
    >
    > Kto jak kto, ale ludzie na grupie o giełdzie powinni wiedzieć, że coś jest
    > warte tyle ile inni są za to coś zapłacić....

    Idz teoretyku chociaz na jeden przetarg organizowany przez miasto np na
    sprzedaz garazu za 30 000zl a zobaczysz co sie dzieje.
    To jest poziom najnizszej leszczyny a co dopiero gdy w rachube wchodza grube
    miliony/miliardy.

    Myslisz ze Ty bys kupil nawet jakbys w portfelu mial 66mln ojro? Ja Ci
    powiem - nawet bys nie wszedl na sale licytacyjna ;)))

  • 18. Data: 2009-05-15 14:55:02
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Madafaka" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Idz teoretyku chociaz na jeden przetarg organizowany przez miasto np na
    > sprzedaz garazu za 30 000zl a zobaczysz co sie dzieje.

    Mieszkanie w rynku 80m2 za 49 tys poszło 2 tygodnie temu. Byłem na
    przetargu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 19. Data: 2009-05-15 15:11:31
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    > Mieszkanie w rynku 80m2 za 49 tys poszło 2 tygodnie temu. Byłem na
    > przetargu.

    Mowa o duzych miastach. Moze w mniejszych jest normalnie.

  • 20. Data: 2009-05-15 17:21:59
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Bartłomiej Miara pisze:
> [...]
    >
    > Kto?
    >
    > Uważasz że cena za stocznie była/jest mała, to czemu nie zaoferowałeś/ujesz

    Może nie miał 288 mln.

    Ty masz te miliony i pewnie nie zaoferowałeś więcej, bo się Tobie nie
    opłaca.

    Ale dlaczego był przymus sprzedawania stoczni w najgorszym momencie?

    Skoro jesteś taki mądry miarowiec, to odpowiedz.

    J.