  • 11. Data: 2008-10-11 08:02:56
    Temat: Re: Urodzinowe 8,08%...
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Tak czy tak chwyci je BRE, jedna ryba...

    Nie do konca. To rozne podmioty i w multi niewiele zalatwisz na koncie
    mbankowym i vice versa. Polityka Multi i mBanku jest zauwazalnie inna.

  • 12. Data: 2008-10-11 09:47:48
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Szymon pisze:
    > Nie do konca. To rozne podmioty i w multi niewiele zalatwisz na koncie
    > mbankowym i vice versa. Polityka Multi i mBanku jest zauwazalnie inna.

    Z punktu widzenia dazenia do powiekszania ilosci depozytow i
    utrzymywania stabilnosci banku, to jedna ryba. Wszystko pojdzie do kasy BRE.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 13. Data: 2008-10-11 09:54:14
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    ES pisze:
    > Witaj,
    >
    > z okazji 8. urodzin mBanku przygotowaliśmy dla Ciebie 3-miesięczną urodzinową
    > mLOKATĘ.
    > Postaw na zysk 8,08%.

    Troche sie zdziwilem, ze z taka pompa w zasadzie powielili lokate Multi,
    no ale coz. I tak duzo predzej z niej skorzystam, niz bede kombinowal z
    innymi bankami - nie widze sensu podpisywania umow z nowymi podmiotami i
    przenoszenia kasy z lewa na prawo do 1% roznicy.

    Swoja droga - tak mnie zastanawia - czy wszyscy, ktorzy tak sie bija o
    0.5% roznicy miedzy lokatami, naprawde maja depozyty tak duze, ze
    roznice w skali 3 miesiecy sa istotne? Dla 200 tys. roznice sa pomijalne...

  • 14. Data: 2008-10-11 10:20:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@m...net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > 0.5% roznicy miedzy lokatami, naprawde maja depozyty tak duze, ze
    > roznice w skali 3 miesiecy sa istotne? Dla 200 tys. roznice sa

    paietaj o tym, ze majat taka kase trzymajac to wszystko w jednym banku
    jednak ryzyko jest troche wieksze niz wrzucajac to do 3 róznych banków.
    Róznica w sklali roku wychodzi ok. 800 zł - naprawde az tak pomijalna?

    "Demokracja prowadzi do dyktatury"
    Platon

  • 15. Data: 2008-10-11 10:35:38
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Z punktu widzenia dazenia do powiekszania ilosci depozytow i utrzymywania
    > stabilnosci banku, to jedna ryba. Wszystko pojdzie do kasy BRE.

    Prawie. W Multi musisz odwiedzic placowke. Tam beda chcieli Ci wcisnac ich
    lokate strukturyzowana, karte kredytowa i konto. Jakis tam % klientow pewnie
    sie skusi. W mBanku zakladasz przez net. Zatem jesli juz nawet tak sprawe
    rozpoznawac, ze wszystko pojdzie do BRE (co nie do konca jest prawda) to
    WIECEJ moze isc dzieki Multi (bo potencjalnie ktos zachwyci sie
    strukturyzowana, do ktorej daja lokate na 10% na miesiace) niz mBankowi.

  • 16. Data: 2008-10-11 12:37:56
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Budzik pisze:
    > paietaj o tym, ze majat taka kase trzymajac to wszystko w jednym banku
    > jednak ryzyko jest troche wieksze niz wrzucajac to do 3 róznych banków.

    Na pewno. Btw, czy w PL gwarancje rowniez wzrosna do 100kEUR jak w
    innych krajach Unii, czy pozostajemy przy obecnych gwarancjach BFG?

    > Róznica w sklali roku wychodzi ok. 800 zł - naprawde az tak pomijalna?

    W skali roku roznica jest istotna - ale lokata urodzinowa jest
    3-miesieczna i w tej skali myslalem. Ruszanie miedzy bankami na dluzej
    na pewno ma sens - ale zastanawiam sie jaki ma przenoszenie depozytow
    miedzy bankami na miesiac, dwa czy trzy dla polprocentowej roznicy
    (pomijam tutaj sens przenoszenia dla zwiekszenia bezpieczenstwa - chodzi
    mi jedynie o pogon za odsetkami).

  • 17. Data: 2008-10-11 14:18:16
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    Brzezi wrote:

    > czy w Multi sa podobne zastrzezenia co do przetwazania danych osobowych w
    > celach marketingowych?

    Podobne, zauważyłem,że tak jest nie tylko u nich,gdzieś po drodze spotkałem
    coś podobnego nie wiem czy nie w aig. Jak dla mnie to porażka co oni
    robią :-)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2008-10-11 15:01:25
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Michał wrote:

    > Podobne, zauważyłem,że tak jest nie tylko u nich

    Gdzie widziałeś takie zastrzeżenia w Multi, w regulaminie lokaty? Tam ich
    nie ma.
    Przy otwieraniu lokaty zapytają cię o zgodę, ty odmawiasz i jedziecie z
    wnioskiem dalej.

  • 19. Data: 2008-10-12 11:15:04
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > bankami na miesiac, dwa czy trzy dla polprocentowej roznicy (pomijam tutaj
    > sens przenoszenia dla zwiekszenia bezpieczenstwa - chodzi mi jedynie o

    Jeżeli to mnie nic nie kosztuje poza 10 minutami przed kompem wieczorkiem, a
    różnica pozwoli na pokrycie rocznego utrzymania konta to dlaczego nie? Czy
    mając te 100-200k trzeba już być rozrzutnym? Jakbym zarabiał 10k miesięcznie
    to pewnie bym nie kombinował tylko patrzył na bezpieczeństwo lokaty, ale nie
    zarabiam tyle.

    Pozdrofka

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2008-10-12 13:21:20
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Irokez pisze:
    > Jeżeli to mnie nic nie kosztuje poza 10 minutami przed kompem
    > wieczorkiem,

    No jesli wszystko da sie zalatwic przez WWW to jasne, nie ma problemu.
    Tyle, ze coraz czesciej czytam o ofertach "pan przyjdzie do banku, to
    zalozymy" - a tu juz sie trzeba ruszyc, czasem nieblisko.