  • 21. Data: 2008-10-13 08:09:41
    Temat: Re: Urodzinowe 8,08%...
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gcpvrn$tij$1@news.dialog.net.pl...

    > Prawie. W Multi musisz odwiedzic placowke.

    nieprawda. Wszystko zrobilem przez telefon.

  • 22. Data: 2008-10-13 17:15:52
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > nieprawda. Wszystko zrobilem przez telefon.

    No tak, ale jestes klientem banku, prawda? Bo co klienta zachecac do
    zakladania konta, skoro juz takowe posiada?

  • 23. Data: 2008-10-14 17:57:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Brzezi <u...@e...net.pl> writes:

    [...]
> [...]
    > Promocji, które spełniaja łacznie ponize warunki:
    > [...]
    > b. nie wyrażaja sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych przez mBank w
    > celach promocji i marketingu działalnosci prowadzonej przez mBank, w tym
    > swiadczonych usług oraz oferowanych produktów, a jesli w Umowie o
    > prowadzenie bankowych rachunków oszczednosciowo-rozliczeniowych zastrzegły,
    > że nie wyrażaja zgody na otrzymywanie korespondencji marketingowej i na
    > przetwarzanie danych osobowych- zmienia to zastrzeżenie za posrednictwem
    > mLinii, najpózniej do dnia wziecia udziału w Promocji.
    A gdzie to jest?
    Bo w http://www.mbank.pl/download/regulaminy/REGULAMIN_ML
    OKATA_URODZINOWA1.pdf
    nie doczytałem.

    KJ

  • 24. Data: 2008-10-14 19:38:15
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil "Jońca" wrote:
    > A gdzie to jest?
> [...]

    OKATA_URODZINOWA.pdf
    Paragraf II pkt 1 b
    Jeżeli zapytasz po co dwa regulaminy do jednej promocji to odpowiem jak
    wiceprezes Mastalerz w jednym z wywiadów: mbank to jest geszeft ad hoc i na
    chybcika :-)

  • 25. Data: 2008-10-14 19:42:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bogdan B." <b...@w...pl> writes:

> [...]
    > wiceprezes Mastalerz w jednym z wywiadów: mbank to jest geszeft ad hoc i na

    Bardziej istotne jest który właściwie regulamin obowiązuje :)
    KJ

  • 26. Data: 2008-10-14 20:01:43
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil "Jońca" wrote:

    OKATA_URODZINOWA1.pdf

    OKATA_URODZINOWA.pdf

    > Bardziej istotne jest który właściwie regulamin obowiązuje :)

    Sprawdzaj adres:
    http://www.mbank.pl/download/regulaminy/REGULAMIN_mL
    OKATA_URODZINOWA2.pdf
    mBank jest wiecznie http://pl.wikipedia.org/wiki/In_statu_nascendi_(praw
    o)
    :-)

  • 27. Data: 2008-10-14 22:12:58
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    wto, 14 paź 2008 o 19:57 GMT, Kamil Jońca napisał(a):

    > A gdzie to jest?
    > Bo w http://www.mbank.pl/download/regulaminy/REGULAMIN_ML
    OKATA_URODZINOWA1.pdf
    > nie doczytałem.

    Wyglada na to ze poszli do rozum po glowy i poprawili gafe, bo nie wiem czy
    ktos otworzylby taka lokate, tylko jakis polinteligentny jelen...

    Zreszta i tak juz nie wazne :) Mimo ze od 6 lat korzystam z mBanku,
    zalozylem sobie konto w getin zeby sporzystac z ich lepszych lokat, swoja
    droga smieszna sprawa, bylem w oddziale, przepytalem mila i cerpliwa pania,
    na wszystkie mozliwe sposoby, o ukryte koszty, czy za cos na pewno nie bede
    musial zaplacic bo bylo napisane malym druczkiem, ale naprawde nie ma
    zadnych dodatkowych kosztow, otowrzylem za darmo konto, prowadzenie za
    darmo, przelewy za darmo, lokata za darmo, zobaczymy jak wyjdzie w praniu
    :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --