    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Uwaga- nadchodzi!
    Date: Wed, 07 Apr 2010 19:02:11 +0100

    Kto? Co nadchodzi? Popatrzcie sobie jak dzis ladnie skika kurs zlota i
    srebra.
    Kryzys bankow zachodnich nadchodzi, tych przynajmniej co mienia sie byc
    straznikami waszego zlota i srebra.

    Pisze te slowa na kompie popijajac wieczorny nektar herbaciany z tego
    oto meksykana:
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=Dziubya.jpg
    <http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?
    action=view&current=Dziubya.jpg>
    Stal zestaw nieuzywany od dawna ale sie z nim przeprosilem w czasie tych
    swiat Wielkanocy.
    Kupilem go sobie na moje 60te urodziny 3 lata temu. Nikt mnie nie kocha,
    pomyslalem sobie. Nawet moja
    Mondrusia mnie olala i nie przyjechala swietowac ze mna pod pozorem ze
    bedzie podchodzic pod habilitacje w W-wie.
    Wiec sam sobie zrobie przyjemnosc- zdecydowalem. Za forme samogwaltu
    wybralem zakup tego poteznego Meksykana,
    jedne 203.5 troy uncji srebra klasy sterling. Kosztowal mnie rowne
    Ł1,500.- na owe czasy ok PLN 7.5K
    Tej Wielkanocy udowodnilem Mondrusi ,ze ow Meksykan jest wart Ł2405 w
    samym zlomie a dzis jeszcze tez podskoczyl.
    Czyli ze stoi niczym kurwa pod latarnia i zarabia, dobrze jest. Dopoki
    polski zlodziej mi go nie wyniesie to jestem gora.
    Gorzej z yankesami ktorzy tak wlasnie biadola na swoich stronach:
    http://www.kingworldnews.com/kingworldnews/Broadcast
    /Entries/2010/4/7_Andrew_Maguire_%26_Adrian_Douglas.
    html

    Podaja tam przyklad faceta gdzies w Canada co trzymal w banku dla
    bezpieczenstwa 15 tys uncji srebra. Podniosl wrzask
    bo gdy przyszedl je odebrac to sie okazalo ze srebra nie ma -a on placil
    przeciez za bezpieczny storage. Dostal swoje srebro ale po
    6-8 tygodniach, sprowadzone z Hong Kongu. Musicie bowiem wiedziec, ze
    genialni Chinczycy juz dawno sie zorientowali co jest
    u nas na Zachodzie grane. Zbudowali w Hong Kongu twierdze i tam trzymaja
    swoje kruszce od roku. Ostatnia swoja uncje wyrwali
    z Banku Anglii i innych tutejszych depozytow. To nie przypadek, ze David
    Dimbleby, znany reportazysta BBC, zostal niedawno
    pokazany w magazynach Banku Anglii, w hali pelnej sztab zlota wartego
    rzekomo 90 miliardow funtow sterlingow. Szefowie Banku sie boja
    i ja by tez radzil Panowi Skrzypek z NBP by swoje zloto stad zabral i
    trzymal blizej polskiego serca lub w gaciach. Koszula blizsza ciala, jak
    mowia.
    Ja zlota juz nie mam, bieda mnie zmusila do wyprzedazy- ale z zyskiem.
    Srebra mialem w szczytowych momentach ok 4 tys uncji ale tez bieda,
    panocku, bieda.
    Wiec troche juz ubylo. Ale ze ani kilograma w banku nie trzymam to spie
    dobrze. Z samurajskim mieczem w wezglowiu lozka, rzecz oczywista.

    Ci faceci ze stron amerykanskich przewiduja panike a takze ewentualnie
    default duzych instytucji USA. Mowia, ze Rosja, Chiny a i India takze
    wycofuja pomalu swoj "physical" z zachodnich instytucji. W razie braku
    banki pokryja deficit zywa gotowka ale swiat, gdy sie dowie to spowoduje
    ekplozje wartosci kruszcow. Nadchodza ciekawe czasy.

    fatso