  • 21. Data: 2012-04-21 14:36:34
    Temat: Re: Visa Cashback to mit
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    Joossef <g...@g...com> napisał(a):

    > bak 100 z=C5=82
    > >
    > Zrobi=C5=82em skr=C3=B3t my=C5=9Blowy. Kwitk=C3=B3w tyle samo ale trzeba=
    > je podzieli=C4=87 na te z =
    >
    > CB i te bez niego ;)

    A co to za idiotyczny system kasowy, na Excelu? Jakoś się zawsze spotykałem z
    prostą tabelą - wklepuję dane, program rozlicza, drukuje raport kasjera,
    podpis i papa. Całą księgowością zajmuje się centrala, a sklep ma tylko
    dostarczyć "karteczki". Może w "firma handlowa kszok i kszak" jest inaczej...

  • 22. Data: 2012-04-21 20:28:58
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 21.04.2012 o 14:36 <b...@n...gazeta.pl> pisze:

> [...]
    > prostą tabelą - wklepuję dane, program rozlicza, drukuje raport kasjera,
    > podpis i papa. Całą księgowością zajmuje się centrala, a sklep ma tylko
    A pracowałeś w PiP?
    Excel, powinieneś się domyślić, to był skrót myślowy.
    A podsumowanie zmiany to, jak to ująłeś, wklepanie danych z
    kilkudziesięciu kas, sprawdzenie czy to co na karteczkach zgadza się z
    raportem i kasą fizycznie itd.

    > Może w "firma handlowa kszok i kszak" jest inaczej...
    Nie nazwałbym tak Piotra i Pawła.

    --
    Pozdrawiam,Joossef

  • 23. Data: 2012-04-23 16:15:47
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    polecam wszystkim interwencje w tej sprawie w centralach sklepów, stacji
    paliw.. itp..

    Jak ja opisałem, iż obsługa powiedziała, iż kierownik zabronił im
    dokonywania wypłat, to dostałem oficjalne przeprosiny z zaproszeniem aby
    osobiście przetestować i upewnić się, iż ta usługa działa.

    W 99 procent przypadków zakaz wypłat to widzimisię lokalnych
    kierowniczków placówek o których centrale nic nie wiedzą. U mnie
    interwencja była już po 2 dniach.