    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: W Londynku wyscigi bankowych bykow
    Date: Thu, 30 Apr 2009 11:02:34 +0100

    a w Polsce co?

    Obudzilem sie dzis rano z lekka glowa. To znak ze pilem dobre wino
    australijskie do tej giczy
    wieprzowej co sam wczoraj sobie upieklem. Znalazlem poczte od Canada Sun
    Life na macie.
    Te chuje nie wydadza pieniedzy dopoki nie dostana papierkow. Wiec
    dzwonie do ludzi z Barclaysa,
    sie pytam uprzejmie czy juz wyslali. Chuje, po trzykroc jebane chuje-
    dostali ale jak w PRLu, zawaleni
    robota, nie poslali. Dla nich Ł25K to pikus, kropla w morzu. Ale ja juz
    wiem co bym ze szmalem zrobil
    gdybym go tylko mial w mej dyspozycji na koncie Self Invested Pension Plan.
    No wlasnie- co bym zrobil? Otwieram strone na ADFN(Advanced Financial
    Networks) i patrze.
    Mrugam i oczom uwierzyc nie moge. Rzucam dobrymi rosyjskimi
    przeklenstwami tak ze sie kotka
    Florencja obrazila i wyskoczyla z domu. Kurrrrwa! Wszystkie banki
    pionowo dzis rano do gory.
    Kurrrrwa, gdybym ja te 25 tys wsadzil w akcje Barclaysa w moje urodziny
    6 marca i trzymal do dzisiaj,
    to bylbym 3 x dzis zarobiony. Jahwe, za co mnie tak kazesz?

    Chyba przyjdzie mi wsadzic ten szmal w Bank PKO, moze ozywi sie ten trup
    gieldowy?

    fatso