    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: W końcu wszystk ma gdzieś tam sawój kres...
    Date: Sat, 15 Dec 2012 13:33:25 +0100

    Wiadomo, co to 'gdzieś'?
    A czy kres może być nie tam, gdzie jest jakiś koniec?
    Chyba artyści jednak mają źle pod kopułami?...

    http://www.tekstowo.pl/piosenka,bajm,plynie_w_nas_go
    raca_krew.html

    Wracając do meritum? Na razie nie wracam. :)

    Ale w końcu ;) tygodnia wypowiedziałem umowy bankom BPH i DB. :)

    żyć bez ciebie to rozkosz, to cud

    Powyższe to z Bajmu. :)
    [ani gadaczki BT, ani modemu do Aero2 nie dostałem]

    Przy okazji zabrałem także potwierdzenie wypowiedzenia matki
    konta kapitalnego. [tym samym kończę przygodę z córką kapitana
    z 3miasta? -- nawet nie zacząłem tej przygody; po upadku moich
    Syrenich (wiec moich, czy Syrenich?...) planów mogłem pomyśleć
    też o córce kapitana, ale że paliła papieroski i piła piwko...
    teraz zarabiam na papieroskach... syreni śpiew, łabędzi śpiew,
    okocić się bez piwa okocim -- dziwny ten język...]

    -=-

    Korzystając zaś z ładnej pogody (od dawna w Białymstoku
    są gęste chmury, gdy tymczasem ;) wczoraj była słoneczna,
    przepiękna pogoda) odwiedziłem także pałac Branickich. :)
    [znanych z bezpotomności?]

    https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=200815400
    343944336303.0004d0e31abdb14e324ba

    Z tego wszystkiego zapominałem o jajach, więc jestem głodny
    (mam jedynie owoce w puszkach -- trzymane na okoliczność
    takiego właśnie głodu) ale wieczorem przejechałem się po
    metropolii i przy okazji na dwóch stacjach kupiłem dwie
    paczki papierosów. :) [co za ludzie!! -- pytali mnie,
    czy nie chcę kupić także zapalniczki!! po co komu
    zapalniczka do keszbeku?!?! papierosy wszędzie
    kosztują tyle samo, więc wziąłem pusta paczkę
    na wzór, aby wiedzieć, co kupować... wreszcie
    keszbek bez strat -- chustki czy gumy do zucha
    na stacjach Or_lenu mają wysoką cenę]

    -=-

    Dzięki Ci Boże za to, że mogę chodzić -- z trudem, zwłaszcza
    w czasie mrozu, ale jednak mogę chodzić o własnych siłach. :)
    Uszkodzone niedawnymi urazami kolana sprawiają kłopoty. :)
    [ale że Duch drwi ze świata materii -- jakoś żyję, gdy
    tymczasem (jak powiedział przed 20 laty ksiądz na spowiedzi)
    tylu ludzi ginie w wypadkach samochodowych...]

    -=-

    Tym samym raportuję o radosnym rozstaniu się z DB
    i o ostatnim wypowiedzeniu kapitalnego konta w BPH.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'