  • 11. Data: 2004-08-05 21:20:12
    Temat: Re: W millenecie wyciągi w PDF...
    Od: " Kay" <z...@g...pl>

    > Pod koniec lipca zarejestrowałem sobie testowo wyciąg online w Millenecie

    Dzieki za info. Tez to zrobie. Precz z papierowymi wyciagami! Ratuj lasy :-)

    Pozdr

    K.

  • 12. Data: 2004-08-06 15:45:54
    Od: "ZyLTaN" <z...@g...pl>

    q...@o...pl napisał(a):

    > Ja pisalem o kopii normalnego wyciagu miesiecznego - udostepnianej na
    koniec
    > miesiaca - moj 8 stronicowy wyciag mial jakies 100 KB z ogonem.

    Jeżeli to jest 100 KB to dla mnie rozmiar jest jak najbardziej akceptowalny -
    jakby to było koło 2 MB to by to była lekka przesada ;-)

    Pozdr

  • 13. Data: 2004-08-06 17:04:11
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    ZyLTaN wrote:

    > Jeżeli to jest 100 KB to dla mnie rozmiar jest jak najbardziej
    > akceptowalny - jakby to było koło 2 MB to by to była lekka przesada
    > ;-)

    skoro ja mialem jedno stronę operacji 430 KB to 8 stron spokojnie 2 MB może
    mieć - czy ktoś miał taki długi wyciąg w Millenecie?
    *** blad ***

  • 14. Data: 2004-08-09 12:44:09
    Od: "AdamG" <adam@!WYWAL-TO!cdn-partner.pl>

    (...)
    > skoro ja mialem jedno stronę operacji 430 KB to 8 stron spokojnie 2
    > MB może mieć - czy ktoś miał taki długi wyciąg w Millenecie?
    > *** blad ***

    Dziwne generatory.
    Jak sobie robię PIT5 (2 szt.) + VAT7 to w sumie mam kilkanaście kB
    z kilku stron.

    --

    Pozdrawiam !

    Adam.