  • 11. Data: 2009-05-11 08:37:00
    Temat: Re: W panstwie UPR ocaleja slonie i malpy
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    29.6.09
    22.07.09
    11.09.09

    D.

  • 12. Data: 2009-05-11 08:44:42
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > 29.6.09
    > 22.07.09
    > 11.09.09

    Juz po raz trzeci pytam o to samo. Moze do trzech razy sztuka i teraz uda mi
    sie uzyskac odpowiedz.

    Piszesz o wzrostach na rynku akcji do wrzesnia, a jednoczesnie piszesz o
    zwrocie na walutach odwrotnie skorelowanym z rynkami akcji koncem czerwca.
    Mozesz napisac jak to ma sie jedno do drugiego, bo jedna prognoza stoi
    niejako w sprzecznosci do drugiej? Moze podasz troche wiecej konkretow tak
    jak to robiles kiedys, bo teraz to te prognozy sa takie, ze potem mozna
    wszystko dopasowac piszac tylko, ze nastapil poslizg o
    kilkanascie/kilkadziesiat dni.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 13. Data: 2009-05-11 09:08:43
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    a czego sie tyczy lipcowa data ? jesli walut a wrzesien gielda to byloby w sam
    raz ta korelacja przeciez tez nei wystepuje dokladnie dzien po dniu.

    teraz pytanie czy wrzesien to juz koniec calej korekty wzrostowej czy tylko
    pierwszej odslony, z tego co pamietam Dieter pisal o duzych spadkach chyba
    przez 3 miesiace ale pozniej powrocie do wzrostow ?

    ja tam czekam na 2600 pkt i powrot do spadkow w ramach finalnej fali C ale nie
    wiem czy prognoza Dietera nie zaklada np tego:

    spadek pod koniec roku na podwojne dno - powrot do wzrostow (duzych) i dopiero
    kiedys tam ostateczne spadki i np nowe dno na chrzescie Polski.

    i co autor mial na mysli ? haha

  • 14. Data: 2009-05-11 12:07:41
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    On May 11, 4:37 am, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > 29.6.09
    > 22.07.09
    > 11.09.09
    >
    > D.

    Dzieki

    Ad.11.09.2009 - ok to wiem , top w okolicach tej daty na rynkach akcji
    i potem ok 3 miesieczna jesienna korekta bodajze z dolkiem w oklicach
    w okolicach konca grudnia (26.12.2009- chyba taka data tez kiedys
    padala ) potem jakies odreagowanie tych spadkow

    byly jeszcze wspomiane jakies daty dobre na potencjalny koniec bessy
    na 9 marzec 2010 lub 23.styczen 2012 - te daty to raczej byly podane
    chyba w kontekscie ciekawostki niz konkretna prognoza jak do tej
    pory ,

    Waluty -tu niezle to czujesz dolek na dolcu z lata 2008 ok , jesienne
    przeczekanie pod date ze stycznia 2009 jako punkt kolejnej fali
    wzrostowej tez pieknie ,

    odnosnie dolca byla kiedys (chyba na poczatku histori z dolarem )mowa
    bodajze o marcu 2010 jako potencjalnym szczytem (takiim ostatnim przed
    chyba zmiana trendu )

    Czy 29 czerwiec 2009 to poczatek jakies kolejnej fali wzrostowej na
    walutach (dolar frank ) czy jakis wiekszy ``top``????

    22 lipiec 2009 , tez nie wiem czego ta data dotyczy konkretnie , wiem
    tylko ze wystapi wtedy najdluzsze calkowite zacmienie w tym stuleciu
    w pasie Indii i Chin, co z tym dalej idzie oczekuje nieciekawych
    sytuacji geopolitycznych w swiecie , szczegolnie zaostrzenia
    dotychczasowych konfliktow .

    Dzieki. Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-05-11 12:30:21
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    andrew08 <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > w pasie Indii i Chin, co z tym dalej idzie oczekuje nieciekawych
    > sytuacji geopolitycznych w swiecie , szczegolnie zaostrzenia

    niezle, chociaz wiele dat pierwszy raz widze i nie jestem peweien czy
    kiedykolwiek padly. jako koniec bessy Dieter podawal bodajze polowe 2013.

    co do lipca i potencjalnego konfliktu - z tej daty musi korzystac Jackowski bo
    na lipiec cos zapowiada.

  • 16. Data: 2009-05-11 12:55:36
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    On May 11, 8:30 am, " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    >
    > co do lipca i potencjalnego konfliktu - z tej daty musi korzystac Jackowski bo

    Ja poprostu daty ktore podaje Dieter laduje do kajeta , nie mam
    zadnego celu by tu sciemiac , a Dietera traktuje jako bardzo ciekawa
    osobowosc , nie wiem czemu on u niektorych budzi tyle dziwnych
    emocji , .

    Nie sledze wypowiedzi Jackowskiego chociaz wiem kto to , Zacnienia sa
    najsilniejszym ``aspektem`` astrologicznym i zawsze jakis slad po
    nich zostaje , to okres ciezkich przesilen , krotko mowiac . Ale to
    dluga bajka .

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-05-11 13:02:03
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > co do lipca i potencjalnego konfliktu - z tej daty musi korzystac Jackowski bo

    a tak byla kiedys data chyba 16 sierpien 2013 jako koniec starej
    hossy i zalazek nowej (duzej ) , w sumie kiedys z innego zrodla
    znalazlem podobny okres nowej hossy lacznie z sektorem ale nie patrze
    tak daleko , bo nie wiem czy bede jeszcze istnial

  • 18. Data: 2009-05-11 13:38:15
    Temat: Re: W państwie UPR ocaleją słonie i małpy
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Robert Krassowski. Alkortrade pisze:
    > ...przy oklazji - czy to pare lat temu wlasnie nie UPR zrobilo koalicje
    > z "liberalami" z PO?
    >
    > http://www.dziennik.pl/opinie/article376731/W_panstw
    ie_UPR_ocaleja_slonie_i_malpy.html

    To, że gazety kłamią na temat UPRu to Twoim zdaniem świadczy źle o tej
    partii czy o dziennikarzach? :)

    http://nczas.com/wazne/panstwo-minimum-wedlug-upr/?1

    > pzdr
    > rk

    Pozdrawiam, argothiel

  • 19. Data: 2009-05-11 13:48:43
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "argothiel" <a...@i...niechce.spamu.pl> napisał w
    wiadomości

    > To, że gazety kłamią na temat UPRu to Twoim zdaniem świadczy źle o tej
    > partii czy o dziennikarzach? :)

    Swiadczy zle o demokracji.

    RK

  • 20. Data: 2009-05-11 14:08:14
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > znalazlem podobny okres nowej hossy lacznie z sektorem ale nie patrze
    > tak daleko , bo nie wiem czy bede jeszcze istnial

    a jaki to byl sektor i kto to zapowiadal ?