    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: WBK -- ZONK okołorozwodowy :)
    Date: Fri, 31 Oct 2008 09:03:36 +0100

    Po genialnej odmowie wypłacenia pieniędzy z moich rachunków
    oszczędnościowych (12 sierpnia br.) w WBK -- czas na kolejny ZONK.

    28 października udałem się do banku w celu wypowiedzenia umowy
    o prowadzenie dodatkowej karty kredytowej. Otrzymałem do podpisania
    stosowne pisemko, podpisałem i poszedłem sobie... Następnego dnia
    zadzwonił telefon i powiedziała, :) że umowa nie została wypowiedziana, :)
    że trzeba podpisać inny papierek i trzeba koniecznie kartę zniszczyć -- w banku...

    W rękach mam umowę wg której warunkiem wypowiedzenia umowy jest skuteczne
    dostarczenie wypowiedzenia do banku i kserokopię wypowiedzenia. :) Mam też
    regulamin, który jest integralną częścią umowy. :) Ani w regulaminie, ani
    w umowie nie mam mowy konieczności dostarczenia karty do banku. Jest mowa
    o tym, iż mam taką możliwość, ale nie mam mowy o tym, że muszę to uczynić. :)
    Zdrowy rozsądek podpowiada, że karty nie muszę dostarczać do banku, gdyż
    mogę jej już po prostu nie mieć. Co wówczas, gdyby warunkiem wypowiedzenia
    umowy było dostarczenie karty, której już nie ma? Umowa trwałaby do końca
    mego życia (lub życia osoby, która ma kartę główną?) czy aż do powtórnego
    przyjścia Chrystusa na świat? :) (czyli do tak zwanego końca świata)

    Co więcej -- bankierka zauważa, iż wypowiedzieć wiadomą umowę mogę, ale
    tylko w ciągu jakichśtam 28 dni. Na umowie jest napisane, że mogę to
    uczynić w każdej chwili. :)

    I komu tu wierzyć? :)

    Chyba sobie -- gdy twierdzę, że należy stosować bankozmian. ;)

    A właśnie szukam nowych kart. Po nieudanym podejściu w Deutsche
    Banku PBC S.A zamierzałem zastąpić kartę dodatkową w WBK kartą
    główną w tymże WBK. I chyba jest to zły zamiar. :) Na szczęście
    ja potrzebuję tylko kilku kart (mam jeszcze dwie) a każdy bank
    potrzebuje setek tysięcy klientów... :) Co więcej -- ja mogę żyć
    bez kart kredytowych, ale banki bez klientów żyć nie mogą. :)

    -=-

    Dziś być może udam się do tego banku i poproszę o rozmowę z przełożonymi
    bankierek. Pokażę (nadal być może) wypowiedzenie, umowę i regulamin, po
    czym zapytam, czy są przy zdrowych zmysłach, czy nie... :) Zapytam (być
    może, bo nie twierdzę, że tam w ogóle pójdę) o to, czy bankowe dokumenty
    (z ich banku) mają w oczach pracowników tego banku jakąkolwiek wartość. :)
    IMO nie mają. :)

    Boże!! Jak ja nienawidzę życia w stresie!! Czy Ty zawsze musisz mnie
    kopnąć w tyłek, gdy się ociągam ze zmianą warunków na lepsze? Czy nie
    możesz dać mi kolejnych kilku :) dni na spokojne przejście z WBK do Mille,
    gdzie zamiast 5.5% na kontach oszczędnościowych mam na lokacie 8.5%?...
    Chyba musisz, skoro tak czynisz... ;) A na moje twierdzenie 'w WBK mam na
    żądanie a w Mille blokuję pieniądze na 3 miesiące' masz smutną odpowiedź
    -- w mBanku jeszcze nie kopią po tyłku, a 8*4 daje ;) 3200 złotych i tyle
    spokojnie starczy w połączeniu z Eurobankiem i Polbankiem...

    Ciekawe, jak to będzie z tymi lokatami w Mille... Auchan budują blisko,
    wydatki tnę coraz mocniej, :) kobiety -- która by wydawała moje pieniądze ;)
    brak, rozsądnej pracy też... (brak pracy rzecz jasna skutkuje brakiem kobiety)
    Co miesiąc zostaje mi chyba łan tałzen złoty, kolejnego mieszkania kupić nie
    mogę (utopiłbym przy okazji pieniądze przeznaczone na zakup samochodu -- po
    co mi kolejny samochód, gdy ten jeszcze jeździ?) a oszczędzanie jest
    naprawdę trudnym zajęciem... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'