  • 21. Data: 2006-11-30 16:09:47
    Temat: Re: Wirus w mBanku !!
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > www.bdras.REMOVE.com - zdążyłem w niego tylko kliknąć, nic więcej!
    > Sprawdziłem ten link pod Knopixem - następuje przekierowanie na jakąś
    > inna stronę (adresu już nie pamiętam, ale na googlach ktoś o nim już
    > pisał w kontekście GG), która wyświetla tylko suwak do przewijania
    > ekranu, nic więcej.

    Nie ma takiej strony.

    --
    jimmij

  • 22. Data: 2006-11-30 16:48:41
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 30 Nov 2006 16:15:18 +0100, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Stare wersje tak. Nowe korzystają z ustawień systemowych.

    Nie mogę dojść, jak z tym jest naprawdę. Może to zależy nie tylko od
    wersji GG, ale również od wersji Firefoxa?
    Od wielu miesięcy używam GG v. 7.1, natomiast na Firefoxa 2.0
    przesiadłem się ok. miesiąca temu.
    I faktem jest, ze dawniej linki z GG zawsze otwierały mi sie w IE, a
    obecnie otwierają sie już w Firefoxie.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2006-11-30 19:07:19
    Od: AnTi <a...@g...pl>

    Chris napisał(a):

> [...]
    > przesiadłem się ok. miesiąca temu.
    > I faktem jest, ze dawniej linki z GG zawsze otwierały mi sie w IE, a

    to zalezy od wersji firefoxa, gg uzywam tego samego od kilku lat, a
    zmienialem tylko wersje firefoxa i otwieranie linkow z IE przeszlo na
    firefoxa

    ale to i tak NTG :)

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2006-11-30 21:17:52
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Nov 2006 20:07:19 +0100, AnTi <a...@g...pl> wklepał(-a):

    >to zalezy od wersji firefoxa, gg uzywam tego samego od kilku lat, a
    >zmienialem tylko wersje firefoxa i otwieranie linkow z IE przeszlo na
    >firefoxa

    To zależało też od kolejności instalacji. :) GG instalowane przed Firefoksem
    otwierało linki w IE, instalowane po nim - w Firefoksie.

  • 25. Data: 2006-12-01 10:38:30
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ja mam trzy konta i  wszystkie zablokowane :-((  .... zgłasza sie strona
    > mBanku i każą podac pięć haseł jednorazowych ... jetsem po rozmowie z mLinią

    Możesz zamieścić printscreena z tą stroną,
    bardzo chciałbym to zobaczyć :)

  • 26. Data: 2006-12-04 16:03:19
    Temat: Re: Wirus w mBanku !! zobaczcie jak to wglada ;-))
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    Oto jak wygląda strona z tym wirusem

    www.i7i.biz/lewy.jpg

  • 27. Data: 2006-12-04 16:31:44
    Od: n...@p...onet.pl

    > Oto jak wygląda strona z tym wirusem
    >
    > www.i7i.biz/lewy.jpg

    Hehe, nieźle przegięli :)
    Wiesz już jak się tym zaraziłeś?

  • 28. Data: 2006-12-04 17:29:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <i7i7@> napisal(a):
    > Oto jak wygląda strona z tym wirusem
    >
    > www.i7i.biz/lewy.jpg

    A marudził o certyfikakcie SSL?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 29. Data: 2006-12-04 18:10:59
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 4 Dec 2006 17:29:54 +0000 (UTC), w
    <s...@s...local>, Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(-a):

    > A marudził o certyfikakcie SSL?

    Użytkownik używał IE, więc... :)

    PS. Takie skriny powinno robić się w .png.

  • 30. Data: 2006-12-04 19:28:21
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Samotnik wrote:

    > A marudził o certyfikakcie SSL?

    Szok - są wszelkie atrybuty, o których piszą banki, że takie mają być.
    Przeciętny uzytkownik da się nabrać.

    Pewnie plik hosts został podmieniony (czyli widzisz własciwą stronę, a
    jesteś na niewłasciwej). Ja uzywam Spybot SD - mimo, ze nie używam IE -
    do blokady hosta i agresywnych stron. Program ma rezydenta pilnującego
    wpisów w autostarcie, odwiedzanych stron, itp. Poczytajcie o tym
    programiku. Może ustrzec przed różnymi śmieciami, oszustwami, itp.
    http://www.idg.pl/ftp/program.asp?id=11636&sys=pc

    W ostatnim teście w PCWK zajął 4 miejsce ale jest darmowy, a mimo to
    skaner rezydentny został wysoko oceniony. Gorzej z usuwaniem ale jeśli
    już wiesz o zagrożeniu, to połowa sukcesu. W sumie ŻADEN program nie
    został dobrze oceniony - jako samodzielny i każdy powinien być
    uzupełniany inna ochroną

    Pozdrawiam
    Leszek