  • 41. Data: 2005-04-17 21:59:52
    Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:d3ugjd$7a9$1@achot.icm.edu.pl...
    > chrabcio wrote:

    > 0.50 groszy?

    ups :)
    cudze chwalicie swego nie znacie sami nie wiecie ile placicie :)

    --
    chrabcio

  • 42. Data: 2005-04-17 22:07:20
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    chrabcio wrote:

    > Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > ups :)
    > cudze chwalicie swego nie znacie sami nie wiecie ile placicie :)

    Nie szkodzi, grunt że już wiesz :-)

  • 43. Data: 2005-04-17 22:07:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:
    > Ale w drugą stronę to już nie zawsze działa, prawda? Można płacić, a
    > otrzymać vwjakość.

    No nie wiem. Ja tam zadowolny jestem :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 44. Data: 2005-04-17 22:17:09
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No nie wiem. Ja tam zadowolny jestem :)

    :-(

    No jakość to kiepska była...
    Może będzie lepiej...
    Może...

  • 45. Data: 2005-04-17 22:21:40
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    > Nie szkodzi, grunt że już wiesz :-)

    fakt ze sie pomylilem uzmyslawia mi ze ta suma jest wciaz do zniesienia i
    nie przykladam do niej duzej wagi, wlasnie Inteligo wspolnie z żona
    otwieram,
    opowiesci o sposobie, czasie, ilosci rozmow z partyline, i wniiosków
    starczyło by na wiele zimowych wieczorów, jak juz otworze to postaram sie
    opisac moje i zony perypetie...

    PS: dopisze przygody żony z millenet :)

    --
    chrabcio

  • 46. Data: 2005-04-17 22:22:37
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    chrabcio wrote:

> [...]
    > opowiesci o sposobie, czasie, ilosci rozmow z partyline, i wniiosków
    > starczyło by na wiele zimowych wieczorów, jak juz otworze to postaram

    czekamy!

  • 47. Data: 2005-04-17 23:09:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomasz <t...@p...fm> wrote:
    > No jakość to kiepska była...
    > Może będzie lepiej...
    > Może...

    Ale co ty chcesz od jakosci?
    Placic karta placilem, kursy ok, przelewy ok, ja tam wiecej nic od nich
    nie chcialem :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 48. Data: 2005-04-17 23:31:55
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a) w wiadomości: ...
    >[...]
    >Mnie raczej chodzi o kretynskie hasla w stylu "godnosci" "godzenie sie
    >na lekcewazenie wlasnych praw", przesylanie tresci wypowiedzenia do NBP >i UOKiKu i
    tak dalej.

    Zgadzam się z Tobą w kwestii "godności" itp. Ja też głosuję nogami
    i portfelem. Nie zaszkodzi jednak może w mniej emocjonalny sposób
    oznajmić swoją decyzję i ostrzec innych.
    Ale moim zdaniem koszty nerwów, czasu (i pism do wzmiankowanych
    instytucji) to więcej niż te 5zł prowizji. Co za różnica, czy
    zliwidują konta jutro, czy za 2 tygodnie. Bank i tak straci klientów.
    A 5 zł być może nienależnej prowizji? Arbiter bankowy zasądzał zwrot
    mniejszych sum :-)
    A teksty w rodzaju "może zmieni się podejście do klientów..."? Może,
    ale nie do tych co odchodzą. Nie chciałbym aby zabrzmiało to jak
    drwina, ale podziwiam dbałość odchodzących o tych co zostaną i zapłacą.

    >[...] Do Lukasa - nie
    >za bardzo - 10 przelewow zdefiniowanych - to malo... I tutaj wlasnie
    >jest problem - to sa bardzo aktywni klienci, ktorzy nie przynosza
    >zadnych korzysci bankom, a wrecz przeciwnie, generuja koszty.

    Czegoś nie rozumiem: "aktywni klienci" uciekają. Do banków gdzie
    przelewy płatne (mBank, Inteligo)? To mimo braku opłat za prowadzenie
    "aktywny" tam zapłaciłby więcej. To może nie są tacy aktywni?

    > Nie
    >zmienia to faktu, ze banki przy okazji gola wszystkich rowno - czy
    >zarabia taki klient, czy nie. Ale jednak to sie im oplaca - tak czy
    >inaczej. Nawet jak odejdzie 10 czy 20% klientow, to zyski z takiej
    >operacji przewyzsza ewentualny zarobek, na tych, ktorzy maja kase, ale
    >i tak uciekna.

    Czyli banki (w szczególności VW) na aktywnych tylko tracą? Nie znam
    rozliczeń między bankami. Nie pamiętam, ale widziałem oferty banków,
    gdzie wymagano jaiegoś minimalnego "ruchu" na koncie bo inaczej bank
    mógł zamknąć rachunek, ew. pobrać opłatę. Czy jeżeli nawet wpłynie
    pensja a za 2 sni wypłynie (albo wypłaci z bankomatów) to bank na
    takim kliencie zarabia? Zakładam brak opłat za prowadzenie rachunku.

    Arek

  • 49. Data: 2005-04-17 23:56:43
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Markus Sprungk napisał(a) w wiadomości:
    >Mnie tylko zastanawia jedna rzecz, że podczas rozmowy telefonicznej z
    >konsultantem nikt nawet nie starał się mnie zatrzymać w tym banku.

    Konsultant też człowiek myślący. Zna sprawę i wie, że to już
    bezcelowe. Może nie kazano im zatrzymywać klientów? Może VW po
    chwilowym poprawieniu bilansu chce się grzecznie wycofać z Polski?

    >[...]
    >Jak zamykałem konto w Lukasie to pytano mnie co jest tego przyczyną i osoba
    >pytająca wyraźnie była rozczarowana tą decyzją i dodała, że gdybym zmienił
    >w przyszłości zdanie to zapraszają ponownie.

    To zrozumiałe: bank chce się dowiedzieć co ew. poprawić aby inni
    nie odeszli. I plus za kulturę, ale...

    > Do kompletu po tygodniu
    >zadzwonił jakiś gość z Lukasa i pytał czy rezygnacja z konta nie jest
    >przypadkiem spowodowana jakimś zaniedbaniem po stronie banku co naprawdę mi
    >się podobało. Lukas jest bankiem, który interesuje się swoimi klientami.

    To ładnie. Ale ja wolę, aby bank się mną nie interesował. Jestem
    gotów za to płacić. I za to abym ja nie musiał się interesować bankiem.
    Za uczciwie i solidnie świadczenie usług też. Ale za to, że bank się
    mną ineresuje po zlikwidowaniu w nim rachunków to chyba ja kazałbym
    sobie zapłacić.
    Taki charakter. Są sprawy gdzie wolę konkrety od kurtuazji,
    zwłaszcza tej wyuczonej. Co innego, gdy bank ma wpadkę i za to
    grzecznie przeprasza (i naprawia błędy).

    Arek

    PS. Rozumiem ludzi rezygnujących z VW. Też bym chyba tak zrobił
    (b. rzadko mam potrzebę robienia przelwów).
    O szumie jaki się przy tym robi napisałem w innym poście.

  • 50. Data: 2005-04-18 05:00:54
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:d3uqci$brh$1@news.onet.pl...

    > Ale co ty chcesz od jakosci?
    > Placic karta placilem, kursy ok, przelewy ok, ja tam wiecej nic od nich
    > nie chcialem :)

    kiepska strona transakcyjna, niewidoczne transakcje karta, ktore nie zeszly
    jeszcze...