  • 31. Data: 2005-04-17 20:18:19
    Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:d3u3cp$i1l$1@achot.icm.edu.pl...
    > Sugeruję w ten sposób zaprotestować na sposób traktowania nas przez ten
    > "Bank".

    ahahaha :)

    pamiętam jnak wszyscy uciekali do VW bank jak mbank wprowadzil przelewy po 1
    zl :)

    ahahahaha sie teraz usmiałem :)

    MSPANC

    PS: czekam na opłaty za konto w mbanku ...
    --
    chrabcio

  • 32. Data: 2005-04-17 20:22:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    chrabcio <S...@s...pl> wrote:
    > PS: czekam na opłaty za konto w mbanku ...

    Heh. A ja sadze, ze nie wprowadza. Rezerwy by ich zabily ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 33. Data: 2005-04-17 20:23:11
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    chrabcio wrote:

    > Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > ahahaha :)
    >

    > pamiętam jnak wszyscy uciekali do VW bank jak mbank wprowadzil przelewy
    > po 1 zl :)

    0.50 groszy?

    > ahahahaha sie teraz usmiałem :)
    >
    > MSPANC
    >
    > PS: czekam na opłaty za konto w mbanku ...

    Będą podobno - już przed chwilą ktoś podał o 2 zł od czerwca.

  • 34. Data: 2005-04-17 20:42:26
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d3ua16$no2$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > wniosek - chcesz jakosci - to musisz za nia zaplacic.

    Ale w drugą stronę to już nie zawsze działa, prawda? Można płacić, a
    otrzymać vwjakość.

    Renata

  • 35. Data: 2005-04-17 20:44:01
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d3uask$fhf$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Oczywiscie to teoria, a pewnie ktos sie na gorze wkurzyl i powiedzial,
    > ze koniec doplacania do interesu, skoro mBank na +, Inteligo na +...

    ... to czas dorównać im jakością :>

    Renata

  • 36. Data: 2005-04-17 21:05:11
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:d3u7p3$9cv$1@news.onet.pl...

    > Ja rozumiem oczywiscie, ze ktos nie lubi placic za uslug, ktore do tej
    > pory mial za free. Zadnych oplat i wysokie oprocentowanie - mozna sie
    > przyzwyczaic. Ale przeciez to byl ostatni taki bank, nie liczac moze
    > Lukasa, ale tam tez sa jakies warunki graniczne.

    e tam jak w mille tez mam za darmo i przelewy tez :D nie trzeba byc w vw
    zeby bylo free :D

  • 37. Data: 2005-04-17 21:11:24
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Tomasz wrote:

    > Ja akurat wymagam pewnego poziomu traktowania. Lubię wiedzieć co i jak.
    > Nieważne czego to dotyczy, zawsze oczekuję konkretów a nie sprzecznych
    > słownych opinii. Nie cierpię jak ktoś mną manipuluje.
    > I to tyle.

    imo to dopiero jak cie skasuja na 5 złotych to możesz zaczynać robić szum,
    jak na razie to rozwiązują umowy niemal od ręki, pieniędzy za to nie biorą a
    więc nie ma się o co przyczepić - może jest jakiś chaos w informacjach
    przekazywanych przez różnych doradców na infoliniach, ale to jest w każdej
    infolinii w każdym banku i w każdej sprawie - akurat teraz szukasz (na siłę)
    paragrafu na VW to się czepiasz. Ja np. wysłałem faksem polecenie zamknięcia
    rachunki i bardzo szybko się z tego wywiązali.

    A co do wątku że trzeba mieć trochę godności itp. to nie wiem czy pamiętasz,
    że do maja 2003 konto e-direct kosztowało 10zł/mies., potem wprowadzono
    promocję za darmo (jeszcze jakieś nagrody były o ile pamiętam to wygrałem
    jakieś etui na karty) ale nikt nie obiecywał, że do konca swiata i o jeden
    dzien dluzej będzie tak pięknie i kolorowo - 0 za prowadzenie, 0 za przelew,
    0 za bankomat
    Toteż pewnego rodzaju brakiem godności wykazuje się ten, kto o tę darmochę
    się wykłóca i robi szum na całą grupę - godność nakazuje w tej sytuacji
    bowiem zachowac spokój, zrobić kalkulację opłacalności i w zależności od
    wyniku analizy zostać lub wypowiedzieć umowę.

    Dodatkowo, pisanie do UOKiK i NBP (brak jeszcze jakichś federacji
    konsumentów, RPO :)) to można zaczynać, ale dopiero wtedy kiedy bank
    pobierze opłatę, a potem jeszcze nie uzna reklamacji w tej sprawie - bo na
    razie bank zachowuje się zgodnie z wszelkimi zasadami, chociaż pewnie
    wykorzystują najtańszą siłę roboczą na infoliniach i te zgrywusy jeszcze się
    nie zdążyli zorientować co mają mówić klientom

    pozdro
    trainer

  • 38. Data: 2005-04-17 21:19:00
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "trainer" <t...@p...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > bowiem zachowac spokój, zrobić kalkulację opłacalności i w zależności od
    > wyniku analizy zostać lub wypowiedzieć umowę.

    o ile ja dobrze zrozumialam, to nie chodzi ani o oplate, ani o jej wysokosc,
    ale sposob poinformowania o tym facie i na ile przed wprowadzana oplata...
    a wtedy twoje w/w argumentu sa trafione jak kula w plot?

  • 39. Data: 2005-04-17 21:28:04
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

> [...]
    zamknięcia
    > rachunki i bardzo szybko się z tego wywiązali.

    A co z tokenem? Wysłałeś pocztą, czy po prostu schowałeś do szuflady?

> [...]
    się
    > nie zdążyli zorientować co mają mówić klientom

    No z tym zachowywaniem się zgodnie z zasadami, to troche przesadziłeś.
    Powiedzmy sobie szczerze, tajniaczą się z tymi opłatami, żeby naciąć jak
    najwięcej klientów i tyle.Na pierwszej stronie ich www są jakieś pierdoły o
    limicie kredytowym bez opłat i innych plus kredytach, a informację o
    podwyższeniu opłat schowali, a takiego przycisku jak aktualności na
    pierwszej stronie oczywiście nie ma.
    Rozumiem, że wysłałeś fax, że rezygnuje, proszę przelać odsetki na podane
    konto, proszę o potwierdzenie i cześć? Tak?

    Pozdr.
    MM

  • 40. Data: 2005-04-17 21:49:35
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    trainer wrote:

> [...]
    > faksem polecenie zamknięcia rachunki i bardzo szybko się z tego wywiązali.

    Robią - nie robią.
    Na razie mam wydruk z informacją o zmianach i kiepskie doświadczenia z
    zachowaniem VW Banku.
    Zakładam zatem a priori ich złą wolę.
    > A co do wątku że trzeba mieć trochę godności itp. to nie wiem czy
    > pamiętasz, że do maja 2003 konto e-direct kosztowało 10zł/mies.,
    Nie pamiętam bo konto mam od grudnia 2003.

> [...]
    > sytuacji bowiem zachowac spokój, zrobić kalkulację opłacalności i w
    > zależności od wyniku analizy zostać lub wypowiedzieć umowę.
    Forma wprowadzenia zmian i sprzeczne opinie udzielane prze infolinię
    nazywam brakiem szacunku wobec klienta. Tak po prostu się nie robi. Dla
    mnie świadczy to o lekceważeniu klientów.
    A reszta zależy od każdego z nas.
    Jeśli godzimy się być tak traktowani i pokornie to znosić to proszę
    bardzo. Jeśli jednak nie akceptujemy takiego zachowania wobec nas to
    rezygnujemy. W końcu świadczy to o naszej godności - szacunku wobec
    samego siebie.

> [...]
    > wykorzystują najtańszą siłę roboczą na infoliniach i te zgrywusy jeszcze
    > się nie zdążyli zorientować co mają mówić klientom

    Nie masz racji.
    Jako obywatel masz prawo informować o wszelkich zachowaniach, które
    Twoim zdaniem mogą stanowić naruszenie prawa.
    Forma rozesłania informacji dot. zmian na około dwa tygodnie przed ich
    wprowadzeniem budzi moje wątpliwości, a jeśli to połączymy ze
    sprzecznymi opiniami infolinii (przeglądnij posty) to moim zdaniem
    istnieje podejrzenie, iż dąży się do stanu aby nie wszyscy klienci
    zostali poinformowani na czas i tym sami mogą zostać obciążeni daną opłatą.

    Przypomnij sobie próby wprowadzenia zmian opłat przez TPSA -
    nieuzasadniona podwyżka - klienci interweniowali przed zmianami i nie
    zostały one wprowadzone.

    Zawsze lepiej zapobiegać niż walczyć ze skutkami.

    Tomek