  • 41. Data: 2010-07-13 11:31:19
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:i1g6d9$uvp$1@node2.news.atman.pl...
    > Sztuk jedna. No ale dla podrzędnego pijaczka piszącego po nocach na
    > usenecie, to może się mnożyć w oczach :)
    BZWBK i BPH tez podobne problemy miałes. A dodatkowo Twój chamski jezyk i
    juz widac co z Ciebie wyrosło

    Kris

  • 42. Data: 2010-07-13 12:53:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-13 11:33, witrak() pisze:
    > Wiesz co ? Chyba budujesz podstawy do uważania Cę za człowieka mało
    > pojętnego na kolejnej grupie ? ;-)

    Przeszkadza ci to?

    > Przecież gość napisał, co zrobi.

    Niespecjalnie. Napisał, że wyda kasę na notariusza i zamknie konto.

    > Ja to interpretuję tak: RSPG wchodzi,
    > podchodzi do tego samego gostka za ladą i wyciąga trefny DO, mówiąc co
    > chce zrobić. Słyszy odpowiedź ("Nie da się, bo pan może być oszustem")
    > itd. Wtedy spokojnie kiwa na kolegę, który pokazuje "białko" od
    > notariusza i czekają na wypłatę...

    No i pracownik banku wypłaci kasę. Nadal nie wiem jak to go ma
    ,,podkurwić raz a skutecznie''. Ze swojego wypłaci? premię straci? A
    może opinię mu to zepsuje albo go dziewczyna rzuci?

    Możliwe, że jestem mało pojętny, ale jako wyjątkowy nerwus nadal nie
    widzę w tym, co opisałeś, nic denerwującego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 44. Data: 2010-07-13 13:06:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:i1hnkv$vfq$...@n...onet.pl...

    > Możliwe, że jestem mało pojętny, ale jako wyjątkowy nerwus nadal nie
    > widzę w tym, co opisałeś, nic denerwującego.

    Widać że po prostu nie masz doświadczenia w świadomym wkurzaniu innych. :D

    Jak się ma odpowiednie umiejętności oraz dobrze sprecyzowane zamiary, to
    robiąc cokolwiek, w szczególności np. otwierając lub zamykając rachunek,
    można skutecznie wkurwić osobę po drugiej stronie bankowego biurka.

  • 43. Data: 2010-07-13 13:06:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (13.07.2010 10:03), Robert Kois wrote:

    > Mi pękły 2 polbankowe goldy, na pasku. Działały :).
    > Jedną wymieniłem ze względu na pęknięcie a drugą przy okazji wymiany na
    > taką ze zwrotem. Te co pękły wytrzymały po pół roku, aktualne się od roku
    > trzymają (no z MC zaczyna złazić folia, ale na razie tylko lekko na rogu).
    > :)

    Mi właśnie zaczyna pękać roczny Aquarius. Akurat w tym miejscu w którym
    kończy się "kieszonka" na kartę w portfelu.

    p. m.

  • 45. Data: 2010-07-13 13:30:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-13 15:06, MarekZ pisze:
    > Widać że po prostu nie masz doświadczenia w świadomym wkurzaniu innych. :D

    Siakoś tak nie widzę powodu do celowego wkurzania kogokolwiek.

    > Jak się ma odpowiednie umiejętności oraz dobrze sprecyzowane zamiary, to
    > robiąc cokolwiek, w szczególności np. otwierając lub zamykając rachunek,
    > można skutecznie wkurwić osobę po drugiej stronie bankowego biurka.

    Skoro tak mówisz.... Mnie tam by zamknięcie rachunku przez upierdliwca
    nie wkurwiło nawet trochę, a jedynie przyniosło ulgę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 46. Data: 2010-07-16 20:16:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Niespecjalnie. Napisał, że wyda kasę na notariusza i zamknie konto.

    Skąd założenie, że wydam choć złotówkę na notariusza ?

    6008

  • 47. Data: 2010-07-16 20:18:54
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Siakoś tak nie widzę powodu do celowego wkurzania kogokolwiek.

    A o "zemście" Ty słyszał ?

    > Skoro tak mówisz.... Mnie tam by zamknięcie rachunku przez upierdliwca
    > nie wkurwiło nawet trochę, a jedynie przyniosło ulgę.

    Bo codziennie każdy pracownik banku cierpiał katusze przez to,
    że robiłem przelewy przez sieć ...

    To była moja 2 kontakta z bankiem ... i wystarczyła do oceny
    profesjonalizmu pracowników. Jakoś nie czuję się bezpiecznie gdy
    imbecyle zarządzają moimi ciężko zarobionymi pieniędzmi ...

    6008