  • 11. Data: 2010-07-12 12:00:00
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jajek" <2...@1...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i1evbp$r3q$...@i...gazeta.pl...

    > Niezły z Ciebie zadymiarz, nie chciałbym mieć takiego klienta, pewnie
    > wszyscy odetchną z ulgą kiedy "pokazowo" zamkniesz rachunek.

    Jeśli opisana sytuacja jest prawdziwa, to woła o pomstę i nie ma nic
    wspólnego z zadymiarstwem. Inna rzecz czy to realne aby pracownicy Aliora
    tak się zachowywali.

  • 12. Data: 2010-07-12 13:00:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 14:00:00 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Jeśli opisana sytuacja jest prawdziwa, to woła o pomstę i nie ma nic
    > wspólnego z zadymiarstwem. Inna rzecz czy to realne aby pracownicy
    > Aliora tak się zachowywali.

    Może gdzieś po drodze poszły jakieś złośliwe uwagi tudzież niewybredne
    komentarze a dalej to już samo poszło ;)

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2010-07-12 13:20:10
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-12 15:00, xbartx pisze:

    > Może gdzieś po drodze poszły jakieś złośliwe uwagi tudzież niewybredne
    > komentarze a dalej to już samo poszło ;)

    Klientowi wolno. A pracownikowi wolno co najwyżej powiedzieć wtedy, że
    przeprasza, ale nie widzi możliwości dalszej obsługi szanownego pana. I
    ew. poprosić swojego kolegę lub szefa.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 14. Data: 2010-07-12 13:49:31
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Animka pisze:

    > [...]
    >
    > Napisz skargę do dyrektora Centrali (Al. Jerozolimskie).

    Wyslij mu zdechla rybe w paczce.

    :):):)

  • 15. Data: 2010-07-12 15:36:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-12 15:00, xbartx pisze:

    > Może gdzieś po drodze poszły jakieś złośliwe uwagi tudzież niewybredne
    > komentarze a dalej to już samo poszło ;)

    Ani gram ... Po prostu tłumaczono mi ciągle że posługuję się
    fałszywym dokumentem ... jedyny element zaczepny jaki
    zastosowałem to pytanie, dlaczego nie wzywa ów imbecyl policji
    skoro ma złodzieja na miejscu i złodziej nie chce wyjść
    dobrowolnie i czeka na wypłatę.

    Nie miałem czasu na "dymienie" i komplikowanie sobie dnia -
    kantory zaraz pozamykają, auto już spakowane, nic tylko wypłacić
    pieniądz i jechać.

    6008

  • 16. Data: 2010-07-12 17:05:25
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 12.07.2010 12:48, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > Uzasadnienie odmowy wypłaty pieniędzy i przyjęcia dyspozycji zamknięcia
    > konta - podrobiony dowód i (lol) ustawa o przeciwdziałaniu praniu i
    > terroryzmowi.
    U mnie z kolei nie spodobały się obroty na aliorowym rachunku (pewnie
    trafiły do pralni) i otrzymałem na początku czerwca telefon od dyrektora
    placówki, gdzie otwierałem konta. Kazał mi się tłumaczyć z obrotów na
    rachunku, wspomniał też coś o powyższej ustawie i jeszcze "wpisaniem do
    rejestru niesolidnych klientów". Bez komentarza... Oczywiście
    powiedziałem, żeby w takim razie przysłali mi wypowiedzienie. Jestem
    teraz za granicą, więc nie podjąłem żadnych dalszych kroków.

  • 17. Data: 2010-07-12 17:30:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 17:36:01 +0200, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

> [...]
    > dlaczego nie wzywa ów imbecyl policji skoro ma złodzieja na miejscu i
    > złodziej nie chce wyjść dobrowolnie i czeka na wypłatę.

    No to rzeczywiście ładnie wsadzili Ciebie na lewe sanki. W sumie mogłeś
    domagać się aby gdzieś wyżej podzwonić czy coś aby w końcu ktoś
    kompetentny podjął decyzję, bo tak jak mówisz skoro jesteś rzekomym
    crackerem dowodu osobistego, to niech wezwą policję, ale jeżeli nie to
    niech wypłacą pieniądze.

    > Nie miałem czasu na "dymienie" i komplikowanie sobie dnia - kantory
    > zaraz pozamykają, auto już spakowane, nic tylko wypłacić pieniądz i
    > jechać.

    No trzeba było próbować to puścić na inne konto jak masz, albo w ogóle
    walutę zakupić trochę przędzej np w walutomacie (oczywiście jeżeli
    potrzebujesz tej która tam jest dostępna).

    Xenocide

  • 18. Data: 2010-07-12 18:02:56
    Od: Mateusz Nowak <r...@g...com>

    On 12 Lip, 12:48, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Wchodzę do banku, podaję dowód osobisty, z charakterystycznym
    > pęknięciem wzdłuż (klasyka polskich DO) ...

    A nie przyszło tak koledze do głowy żeby wymienić pęknięty DO? Zadyma
    zadymą, ale AFAIK to pęknięty DO jest nieważny. Ten kto otwierał na
    taki DO rachunek albo był niedoinformowany, albo przymknął oko, ale ja
    od pracownika banku raczej nie oczekiwałbym takiej postawy. Ten
    pracownik, który cię później obsługiwał miał wg mnie prawo odmówić
    wypłaty jeśli masz pęknięty DO. Inna sprawa jest taka, że jeśli było
    tak jak napisałeś to zrobił to faktycznie jak głupek ;)

    --
    MN

  • 19. Data: 2010-07-12 18:08:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Za tydzień będę miał czas , więc przyfiluję głupka i pokazowo zamknę
    > rachunek ;), wystawiając kumplowi pełnomocnictwo poświadczone przed
    > notariuszem.

    Myślisz, że ktokolwiek się tym przejmie? Synek, jesteś jeden pojedynczy
    upierdliwy z punktu widzenia banku kliencik. Z Twojego odejścia dla nich
    sama radość.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2010-07-12 18:09:42
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-12 20:02, Mateusz Nowak pisze:

    > A nie przyszło tak koledze do głowy żeby wymienić pęknięty DO? Zadyma
    > zadymą, ale AFAIK to pęknięty DO jest nieważny.

    Wiesz ... debilowi nie pomogło to, że miałem przy sobie
    NIEPĘKNIĘTY paszport i NIEPĘKNIĘTE prawo jazdy ... i też nie
    wypłacił ... mam wrażenie, że żona nie dała czy coś w ten deseń,
    i to było przyczyną zajścia ...

    > Ten kto otwierał na
    > taki DO rachunek albo był niedoinformowany, albo przymknął oko, ale ja
    > od pracownika banku raczej nie oczekiwałbym takiej postawy.

    Zaraz zaraz ... raz - na jakiej podstawie oceniasz, że pęknięty
    na długości (bez odłamań/odłupań/odprysków) DO jest nieważny ?
    Pytam, bo nie wiem ...

    > pracownik, który cię później obsługiwał miał wg mnie prawo odmówić
    > wypłaty jeśli masz pęknięty DO. Inna sprawa jest taka, że jeśli było
    > tak jak napisałeś to zrobił to faktycznie jak głupek ;)

    No było ... szkoda, że byłem przyciśnięty logistyką wyjazdu - bo
    gdybym miał te 45 minut więcej czasu po prostu skoczyłbym do
    notariusza, upełnomocnił kumpla który był ze mną, i "ominął"
    imbecylizm pracownika placówki z wyższą kulturą, i pewnie
    wykształceniem ...

    6008