  • Data: 2011-10-31 13:30:11
    Temat: Zakup przez Internet jako transakcja gotowkowa?
    Od: Matt <m...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Sytuacja jest następująca:
    06.10.2011 zrobiłem zakup przez internet płacąc KK Citi, transakcja była
    potwierdzona kodem CVC. Pierwszy raz korzystałem z tego sprzedawcy i nie
    jestem go pewien, ale dostarczył opłaconą usługę, wszystko gra.
    25.10.2011 wygenerował się wyciąg z Citi a na nim odsetki.
    31.10.2011 zadzwoniłem do Citi i dowiedziałem się, że transakcja z 06.10
    widnieje w systemie jako gotówkowa. Złożyłem reklamację, mają rozpatrzyć.

    Pytanie do grupy, czy sprzedawca internetowy może tak skonfigurować swój
    "terminal" (aplikację sklepu internetowego), żeby obciążenia karty
    przedstawiać jako usługę gotówkową?
    Oczywiście dla sprzedawcy to byłby niezły interes, nie dość, że nie
    płaciłby prowizji za transakcję bezgotówkową to jeszcze otrzymałby inną
    prowizję, tak jak operator bankomatu.

    Matt